Продажбите на видеоигри в САЩ нараснаха с повече от 10 процента спрямо миналия ноември, въпреки очертаващата се финансова криза, предадоха агенциите. Изследователите на пазара от NPD съобщиха, че общите продажби на видеоигри, хардуер и аксесоари за игри в САЩ са достигнали 2.91 милиарда долара през ноември. Основните конзоли на Нинтендо са поставили рекорд за продажби извън декемврийските месеци, като са продадени над 3,5 милиона броя. Фирмата заяви, че ще направи всичко възможно да задоволи търсенето, но въпреки това запасите постоянно привършват. Повишено е търсенето и на другите основни конзоли на пазара, Xbox 360 и Sony PlayStation 3 Най-купуваната игра е разработената от Майкрософт "Gears of War 2", която продаде 1,56 милиона копия. Според анализаторите, продажбите на видеоигри са подобрени заради тенденцията на индустрията да разширява таргет-аудиторията си отвъд опитните геймъри, като предлага заглавия, които могат да допаднат на по-възрастните, по-младите, момичетата и целите семейства. Освен това, посочват анализаторите, игрите предлагат относително евтино развлечение, измервайки броя часове на игра. Наскоро излязлата Fallout 3 на Bethesda предлага над 60 часа забавление в руините на пост-апокалиптичното бъдеще, което е по-малко от долар на час игра, сравнени с около 5 долара на час за посещението на един филм. /БГНЕС