Комисията за защита на потребителите проверява 4 сигнала и 2 жалби
4 сигнала и 2 жалби са постъпили за първите дни на годината в Комисията за търговия и защита на потребителите в Шумен, съобщи инспектор Николай Йорданов. Сигналите са за неиздаване на касови бележки, разлика в цените и необявени на места такива. Една от жалбите е, че шуменско заведение работи без ценоразпис и не се знаят цените на услугите, а втората е във връзка с рекламация на закупен от клиент хладилник. По план инспекторите през този месец извършват проверки по безопасността на стоките на пазара, уточни Йорданов.
ШУМ.БГ
408
8
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Анонимен
Кога най-сетне комисията ще накара Кауфланд и Била да спрат с предлагането на мухлясали стоки с изтекъл срок на годност? Кога ще обърнат внимание, че в Кауфланд стоките с намаление имат лепнат етикет с новата цена точно върху срока на годност?
Анонимен
Заведение " Венера" работи без меню и без касови бележки
stela
ами вие елате в магазин СБА на коршум чешма да видите там какво ставал.Няма един етикет на място до дадена стока,има кебабчета с изтекъл срок на годност,кремвиршите лепнат и общо взето там е една анархия.Цигари,разбория голяма .
123
Когато редакцията дава такава информация е длъжна да каже всичко до край.Кажете кои са магазините,какъв е адреса.При вас всичко е клюка "В банята бях,очите ми бяха сапунисани"
ooo....
О-о-о-о-о защото не сте ходили в "БИЛА" - "ИТЪРНИТИ" да си "купити" един "чисто нов" телефон, да се строши ( блокира) на третия ден, да "отидити" да го "върнити",но да осъзнаете, че "супервизора" на тия "много яки" магазини за градът ни е неосъзнат хомосексуалист и се крие за продавачките си, и вече почти месец щакате да Ви го върнат от ремонт, и да Ви се "прииска" да ПОВЪРНИТИ , де'а ...!
666
А какво ще кажете за пицария Спайдермен...е чат пат носят някакви касови бележки написани на кочан на ръка...а да не говорим за собственичката, която крещи истерично ако си поискаш по-бързо сметката...а да не говорим за този детски кът-че е мръсно и прашно се търпи някак си ами онази Стела ли е ква е незнам, като почне да крещи като луда на децата ,че играят, че е имало случаи и да ги гони от там, барабар с родителите, който не са си искунсомирали поръчаното...за какво е този деттски кът като там имат непоносимост към деца???Иначе сервитьорите и управителят са много пекани
Анонимен
а бе тези само си пазят топлите местенца - виж каква огромна дейност отчитат - и план даже си имат. Някой да е чул да са намерили нещо опасно, ама да са го дали в лабораторийка за изследвали да са стигнали до производителя и да са спрели някое производство? На тях им дай само кокошкарски работи - то бележчица, то етикетче или адресче - никаква сериозна работа! Иначе редовно се отчитат пред медиите...
jokoono
Хората вече загубиха надежда, че въпреки техният сигнал, може нещо да се промени!За това и не подават сигнали!Но аз ви препоръчвам -всеки от нас трябва да се бори за себе си!Върнете веднага стоката в магазина,като забележите, че е некачествена!Искайте среща с управителя!Ако не се разберете за компенсацията-занимайте пресата, телевизията!Това е наше законно право, ние трябва да се възползваме от него!Успех!