Преглед на печата - "Местен 24 часа"
Рекламират матурите с клипове, съобщава от 1 стр. днес "Местен 24 часа". Кампанията ще започне през юни, целта й е да подготви бъдещите зрелостници и родителите им за държавните зрелостни изпити догодина.
"Разпродават курорта във Върбица", "Военни искат паркинг на ул. "Перуника" и "Каспичан приема гости от Радио Китай" са други заглавия в изданието.
На трета страница е представено мнението на учителите в Гимназията с преподаване на чужди езици и педагозите в ЦДГ "Смехорани" за пилотния проект за диференцирано заплащане в системата.
Под заглавието "Местните избори наесен - гербер и/или роза" вестникът се опитва да обобщи слуховете, които вече витаят, за това кои ще са кандидат-кметовете на Шумен.
6 и 7 страница са посветени на изграждането на високо-технологичния парк край града. Представени са осемте фирми, които първи ще стартират в новата индустриална зона. Вестникът публикува и интервю с проф. Здравко Стойнов, председател на комисията, която отсяваше инвестиционните намерения.
Как празнуваха 75-годишни абитуриенти от Шумен и какво видяха в президентството връстниците на в. "24 часа" от региона ще научите на 11 страница.
211
0
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар