Експерти: Медиите не отразяват благотворителни инициативи
Медиите не отразяват благотворителни инициативи или най-малкото не споменават имената на компаниите, които ги осъществяват. Това е един от основните изводи, около които се обединиха участниците в срещата на природозащитни организации и специалисти по комуникации, съобщиха от прес-службата на Коалиция "За да остане природа в България".Сред другите изводи са: Бизнесът не се възползва от рекламните си бюджети, за да показва добрите си практики и смята, че средствата, отпуснати за благотворителни инициативи трябва да имат същия ефект като средствата, отпуснати за реклама. Често служителите на компаниите не знаят достатъчно за благотворителните инициативи на компанията или не са убедени, че има смисъл от тях. Комуникацията около тези практики може да се подобри, като се включат и служителите с идеи или доброволчество. Неправителствените природозащитни организации трябва да работят повече, за да представят полезни инициативи, които не са свързани със залесявания или почиствания, въпреки че към тях съществува представа, че са полезни и видими за обществото. /БГНЕС /
116
0
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар