НАПИ: Дължим на „Автомагистрали Черно море“ само 40 хил.лв.
Национална агенция Пътна инфраструктура (НАПИ) обяви, че не дължи на „Автомагистрали Черно море” АД сумата, която вчера бе обявена от фирмата. Официалното становище на Агенцията бе публикувано днес на сайта й.
В него се казва, че по договори през миналата година са платили на шуменската фирма близо 12 млн.лв. „Към днешна дата не са извършени плащания в размер на 40 245 лв., тъй като агенцията е получила известие от съдия-изпълнител за наложен запор върху длъжника „Автомагистрали Черно море” АД, на основанието на което агенцията няма право да извършва плащания към фирмата“, се казва в становището на НАПИ. От Агенцията обясняват, че ремонтът на третокласния път в Община Каолиново, за който от пътната фирма твърдят, че не е платен, е по Оперативната програма "Регионално развитие”. “Договорите по ОПРР не пораждат правно действие, поради факта, че документацията по програмата не беше утвърдена от управляващия й орган (МРРБ), в т.ч. не беше утвърдено финансирането на обектите по ОПРР“, казват още от НАПИ. Според тях строителството по обекта в Каолиново е решение на ръководството на „Автомагистрали Черно Море” АД. Въпреки всичко изпълнителният директор на НАПИ бил разпоредил проверка по случая от отдел „Служебен контрол”.
„Ние вече почти бяхме свършили работата, когато през октомври спряха финансирането на програмата. Не мисля, че вината е в нас“, каза за ШУМ.БГ управителят на „Автомагистрали Черно море” Димо Димов. Той днес е бил в София на разговори с шефовете на НАПИ, на които са били обсъждани варианти за плащане на дължимите пари. „Ако стрябва и с министър Гагаузов (на МРРБ) ще говоря, но съм оптимист за решаването на случая“, каза Димов. Той обясни, че все още не обсъдил обявения за понеделник простест със синдикалистите във фирмата и не знае дали ще се състои.
Припомняме, че вчера финансовият директор на „Автомагистрали Черно море” Петя Стоянова представи пред медиите списък с неразплатени от държавата обекти за близо 15 млн.лв.
ШУМ.БГ
1111
29
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
БКП
Абе хабер имате ли колко документи трябват за започването на един такъв обект,били го правили на своя глава,хахахахахахахах.Истината е,че БСП рекитира човека!!!!Трябва да се копуват гласове.
Анонимен
Това нещо,което става с тези хора е много подло.Този Дъбов трябваше отдавна да го махнат-трябва да се обединим всички заедно,защото ако нещата продължават така Шумен ще стане града на баби и дядовци-общество на комунизма.Това означава града ни да загине,младите хора да нямат бъдеще и всичко да бъде на тези долни комунисти,които не се наядоха на пари.
Анонимен
Дъбов иска да изкупи фирмата,затова прави всичко възможно тези пари да не бъдат превеждани на фирмата.Аз мисля че нещата ще се оправят в полза на Автомагистрали,защото Господ си знае работата и вижда,тези хора ще си получат заслуженето,Най-жалкото е че ние българите винаги чакаме да видим какво ще стане до последно и никога не правим нищо и търпим управляващите ни,Ако си дадем ясна равносметка този Дъбов нищо не е направил хубаво за Шемен всичко е в негов личен интерес,На този град му трябват млади и умни хара,а не вече залязващи,гладни и безлични комунисти
???
“Договорите по ОПРР не пораждат правно действие, поради факта, че документацията по програмата не беше утвърдена от управляващия й орган (МРРБ), в т.ч. не беше утвърдено финансирането на обектите по ОПРР“, казват още от НАПИ. Според тях строителството по обекта в Каолиново е решение на ръководството на „Автомагистрали Черно Море” АД"
Чакайте малко. Това звучи налудничаво!Значи НАПИ и изобщо МРРБ подписват договори и очакват изпълнение, че и го получават, без да са утвърдили документацията и без да са наясно с финансирането, така ли? Интересно как някой, "на своя глава" и на свой РИСК ще вложи пари и труд, без да има гаранции, и при ясно ОТЛОЖЕНО действие на договора. Определено логиката на НАПИ ми се струва изначално сбъркана.
Още нещо - ако едно строителство може да се осъществява по решение на който пожелае, то къде са спали контролиращите и защо не са се намесили да го спрат? Поне знаят ли с какво и как се е работело, нали дейностите по ОП уж се контролират от всевъзможни държавни институции?
истината
дъбов превзема поредната фирма, това е! Адаша на кой плати и другия колко и как разплати на бивш акционер? Кой е този акционер? Бившия акционер колко апартамента и къде има? Йовчо - бившия всякакъв, кога и какви пари взе от съдружниците си? Все въпроси с всеизвестни отговори. Лошо, лошо се хапят другарите......
222
стачкувайте на ул.Ивайло 7 пред дома на Дъбов.
Анонимен
Това е просто една от малкото не мафиотски фирми и затова има проблеми. Ако беше вав всяка друга даржава фирма от такава големина би била подкрепяна от каквото и да е било пражителство. Става вапрос за балгарска работна рака и балгарско произвидство и строитество.
Жалко е 4е в тези времена се пречи на една от малкото честни, големи бизнеси да се развива. Успех на Автомагистрали - вие сте образец за 21 век Българска фирма, ако вие успеете има надейда и за други не мафиотски компании в Булгария!
Наближава
Това беше единствената фирма по време на кампанията на Честния и Дъбов, която откриваше и закриваше пътища,даваха се големи обещания, Дъбов обявявяваше как фирмата ще изпълни поръчката за по-малко пари, как са спестили на бюджета хиляди левове и "благодарните" слуги целуваха ръката му. До тези двамата се каканижеша малки и още по-малки партийни величия, извадени от нафталина и реанимирани за голямата "кражба" на БСП. Срамота!!! Погледнете в Румъния има ли в България такива пътища. Нямаааа! И там крадат, но вероятно малко по-финно. Мислете хора от Автомагистрали за другарите ли ще гласувате, за да продължат да ви ограбват или ще изберете живота в белите държави. А бушонът Дъбов скоро ще изгори, бегайте ....
мдааааа
Така като гледам на някой няма да му издържат нервите и нищо чудно или да започне да стреля, или да мушка с нож корема на някое партийно величие, дето си мисли, че сме 1978 г.