Целта на ТЕСИ ООД като динамична компания е да създава и произвежда по-добри и достъпни продукти за потребителските нужди и потребности в домашния комфорт и да бъде световен лидер в производството на уреди. Така определи мисията и визията на ТЕСИ ООД Тодор Лилов, гл. мениджър „Домашни пазари“ по време на презентацията на компанията. Това стана на открития днес в Шумен двудневен семинар на тема профи продукти ТЕСИ. Във форума участват над 100 представители на български компании, специализирани в изграждането на системи за домашния комфорт, базирани на ефективни енергийни решения. Лилов уточни, че ориентацията на фирмата е към европейския пазар. Той отбеляза, че само за 2008 г. новооткритият офис на ТЕСИ в Румъния е реализирал 8% от оборота на компанията – над 4 млн. лв., като за тази година фирмата си е поставила целта да достигне 8 млн. лв. оборот и уточни, че на румънския пазар продажбата на бойлери и отоплителни уреди с търговската марка ТЕСИ е съответно 28% и 22%. „За фирмата ни пазар емблема е Япония, заради изискванията и високото качество, което сме длъжни да влагаме“, сподели Лилов. От презентацията стана ясно още, че за вътрешния пазар 50% от продажбата на бойлери и 72% от отполителните уреди са с шуменската търговска марка. Продуктите на компанията се продават успешно освен на европейския пазар и още в Кувейт, Украйна, Япония и др. След презентациите днес на профи продуктите ТЕСИ утре участниците в семинара ще посетят фабриките на дружеството за производство на газови котли, ВОБ, Соларни панели, обемни бойлери и лабораторията за тестване на продуктите. ШУМ.БГ