Трасето на новия скоростен влак отнема терени от Индустриалния парк
Последният вариант на трасето за скоростния влак София – Варна минава през земята на “Индустриален парк-Шумен” АД и ще повлияе сериозно върху площта на зоната. Първоначално предвиждахме да има 140 парцела, но сега те ще са значително по-малко. Това каза на пресконференция днес изпълнителният директор на дружеството Николай Тончев. “Ние ще се съобразим с Министерството на транспорта, защото не преследваме печалба на всяка цена”, допълни той.
“Почти сме готови с работния проект на довеждащия водопровод. Оттук-нататък започваме да търсим възможности за получаване на публични инвестиции, за неговото изпълнение”, съобщи Тончев. Той обясни, че в момента екип от специалисти изготвя подробния устройствен план на зоната, който ще бъде готов до края на месеца. Между 15 и 20 юни пък ще се проведе заседание на съвета на директорите на дружеството, когато ще се приеме наредба по която ще протичат търговете и конкурсите за продажба на терените.
ШУМ.БГ
522
9
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Анонимен
А - какъв съвет, какви директори - Явлена продава вече. Вижте вдясно рекламата...!
Браво за влака! Не можеше по - яко да стане.
Аз
А знаете ли за простотията на лаиците воглаве с г-н Димитър Дъбов които бяха измислили по новият градоустройствен план да изкарат гарата в Шумен извън града. След като във всички европейски градове гарите са в центъровете и са превърнати и в места за отдих и развлечение на гражданите.
Анонимен
Да направят "Индустриална гара" АД!
джофра
какъв скоростен влак,какви пет лева.от къде ги измислихте тези щуротии бе другари журналисти.
Анонимен
много шум за нищо
?
какъв влак не стана ясно тук ?
1980г баща ми съди БДЖ
1980г Сашо Бъчваров съди БДЖ, за да не минава линията им през средата на КТА (между стария завод и новите цехове). Тогава се оказа, че проектът през цеховете е не само по-скъп за държавата, като цяло, а и увличава разходите на самото БДЖ и намалява скоростта на влаковете.
Като частно лице тоя човек успя да осъди СО БДЖ. (Тогава шефовете на КТА и секретаря на ОК Димитър Дъбов си траеха снишени.)
Около 1980г
Около 1980г трябваше средната скорост на влака Варна-София да стане около 80-90км, а максималната - на места над 130.
Поради лошото качество на проекта и строителството средна скорост остана на около 60км/ч.
Анонимен
Откога Съвет на директорите на АД приема наредби? Моля да намирате достатъчно компетентни хора, които да не говорят глупости по медиите!
В същото време "Явлена" продава имоти от Индустриалния парк! Рекламата - вдясно.
Скоростния влак ще отнесе тъпотията "Индустриален парк Шумен" - АД.
ЦИРК И ЦИРКАДЖИИ!