Супермаркет обърна в реклама критиката на Путин
Московският супермаркет "Перекрьосток" ("Кръстовище") използва критиката на руския премиер Владимир Путин срещу високите надценки в магазина за стартирането на рекламна кампания. Преди два дни Путин заведе членове на кабинета и представители на едрия бизнес във въпросния супермаркет, за да онагледи борбата на правителството срещу високите надценки на продуктите от първа необходимост. Пред щанда за месо той първо изнененада собственика на "Перекрьосток" Юрий Кобаладзе с въпроса защо се продава свинско (очевидно предвид епидемията от свински грип). След което Путин разкритикува Кобаладзе за високите надценки: "120% надценка? И вие считате това за нормално?". В отговор сконфузеният Кобаладзе побърза да увери премиера, че още на другия ден цените ще бъдат намалени. Което наистина бе изпълнено! Ден по-късно стоките в "Перекрьосток" осъмнаха с нови жълти ценови етикети, на всеки един от които пише: "Премиерска търговска надценка под 5%". От пресслужбата на Путин на свой ред отбелязаха, че визитата на Путин в супермаркета съвсем не е целяла понижаване на цените в магазина. "Владимир Владимирович просто искаше да се запознае лично с търговските надценки в московските магазини. Изборът му на "Перекрьосток" бе съвсем случаен", твърди премиерският прессекретар Дмитрий Песков. Трябва да се отбележи обаче, че законопректът за търговията, чрез който руското правителство смята да принуди търговците да понижат търговските надценки, след посещението на Путин в "Перекрьосток" е бил даден "за доработване".
БГНЕС
198
1
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Митко
Трябва да мине и праз нашите магазини ... и Енергото , ВиК