Превозвачи искат само 400 таксита в Шумен
Таксиметрови фирми в Шумен искат броят на жълтите коли в града да бъде намален наполовина. Такова предложение е постъпило днес в Общинския съвет, стана ясно по време на заседанието на постоянната комисия по Териториално развитие и селищно устройство (ТРСУ) към местния парламент. Докуменът е подписан от шефовете на „Тико Такси“, „Елфи Такси“, „Еко Такси“, „Сити Такси“, „Принцес Такси“, „Метро Такси“, „Обединени превозвачи 2002“ и „Национален съюз на превозвачите“. Според тях в града има 880 таксита и броят им трябва да падне до 400. Фирмите искат Община Шумен временно да спре издаването на разрешителни за нови превозвачи. Те се аргументират с финансовата криза, която според тях осезателно е обхванала бизнеса им. „Предлагането на таксиметрови автомобили е по-голямо от броя на лицензираните водачи в града“, алармират още превозвачите.
Комисията по ТРСУ не разгледа предложението, като го остави за разискване през месец септември. Тогава на зесадението ще бъдат поканени всички заинтересовани страни, решиха членовете й. Освен това те напомниха, че това е поредният опит на таксиметровите фирми да наложат искането си броят на жълтите коли да бъде намален. Последният път предложението не беше одобрено от общинските съветници в Шумен.
ШУМ.БГ
4047
31
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
бакши
А бяха времена когато се разхождахме в града с черни знамена.Когато някой хора удобно ни използваха за да извозваме цигани да гласуват за кмета Костов.А сега...
истината
Цялата работа е в това че Бошнака,Кулев и компания взеха коли на лизинг.Ако не ограничат такситата ,които не са тяхна собственост няма да могат да си плащата вноските.Точно около 250-300 автомобила са!Карат ни да им плащаме безбожен наем на ден и след това което остане за нас.Част от тези коли са и миризливити стари,но са на шефовете,които помагаха на "честният" кмет Костов да стане кмет.
a
абсолютно си прав някой има ли представа какво ще стане ако няма конкуренция в даден бранш-особено в тоэи
фен
Ето къде било разковничето.Сега ми стана ясно.Черняев от Атака има 6 коли,Румен Русев и той има 10.Да могат да им плащат лизингите.Ех всичко под толкова благороден предтекст.
Според мен -не може да се ограничава конкуренцията.Утре тогава ще решим ,че има много магазини,заведения,че има и много фирми които срещу % вземат поръчките в Облщина Шумен/ще оставят само Шошо/.Голяма тъпня.Да намалят цените на таксите за ползаване на техните таксита.Скоро говорих с един таксиметров шофьор и ми каза ,че дават по 30 лв на ден за ползванета на такситата.30 по 30 -900 на месец.
Всичко е пари другари, всичко е пари.Или социализъм.
123
Искането на тези господа е пълна глупост.Броят на такситата наистина трябва да бъде точно определен за даден град, но това трябва да се направи аргументирано след задълбочен анализ, а не по искането на Бошнаков, Кулев и сие.Те се опитват да запазят господстващото си положение на пазара.Реализират огромни печалби, експлоатирайки труда на шофьори без неоходимата квалификация.Хляб има за всички, но е необходим строг контрол и колите ще намалеят много бързо.Трябва веднага да се предприемат санкции срещу всички, които карат на цената на билета-да се спират от движение-това са коли на тези босове.
-
nqkoi
mai e po dobre da miri6e na aromatizator i 06te ne6to ot kolkoto samo na o6te ne6to.
nqkoi
po dobre koli na firmite na kulev,bo6nakov i sie ot kolkoto besni selqni koito nahluvat vseki den ot deliormana i gerlovoto miri6e6ti na oborski tor i o6te ne6to i trudno govorqt balgarski
крокотак
Аре не на нас тия! Не щем монополисти! Който не му отърва, да се откаже сам. То пък и всички клиенти на тахитата са едни благоуханни...
ali
Problema e v tova,ce nyama koy da im kara kolite na tezi prevozvaci!I iskat da ostanat somo te na pazara!!!