Все повече германците научават новините от интернет
Германците все по-често използват новинарските сайтове, за да научат за последните събития в света и страната. По данни на организацията BITKOM, от 2008 г. броят на посетителите на известни портали е нараснал с една трета, съобщава "Дойче Веле". За първите девет месеца на 2009 г. 20-те най-популярни германски новинарски портали са посетени от 4,7 милиарда потребители, което е с 33% повече отколкото за същия период на миналата година. Най-популярен е сайтът Spiegel Online, който е посетен от 997 милиона души. Делът на електронния сайт на известния седмичник "Дер Шпигел" е 20,7%. На второ място се нарежда сайтът Bild.de. От януари до септември на текущата година той е посетен от 858 милиона потребители и владее 18,2% от пазара. Значително е нараснал и броя на посещенията на сайтовете на вестници като "Зюддойче Цайтунг" и "Франкфуртер Алгемайне Цайтунг", както и на икономическите издания "Ханделсблат" и "Файненшъл Таймс Дойчланд", съобщават от BITKOM. /БГНЕС /
215
0
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар