2/3 от нарушенията на клиенти на Е.ОН се отнасят до неизправни електромери
Две трети от констатираните през годината нарушения сред потребителите на електроенергия в Североизточна България се отнасят до неизправни електромери, предаде кореспондентът на БГНЕС във Варна.
Служителите на „Енергиен контрол” на Е.ОН – България са регистрирали общо около 6 000 нарушения от около 70 000 направени проверки. При 4 000 от тях има констатирана метрологична грешка, а при 2 000 – намеса в схемата на свързване на електромера. До момента има 189 заведени дела за коригирани сметки на база констативни протоколи, съобщиха от електроразпределителното дружество в отговор на отправено по-рано днес питане. Поради невъзможност Българският институт по метрология да поеме всички електромери за проверка, част от тях са изпратени в лицензирана метрологична лаборатория в Унгария, която притежава сертификат за работа със страни от Европейския съюз. Лабораторията е независима и не е част от концерна Е.ОН, уточниха от компанията. Освен това в случай на заведено дело или претенции от страна на клиентите се изисква становище и от Български институт по метрология.
БГНЕС
185
0
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар