От днес в общината са въведени нови електронни услуги за гражданите, които ще могат да се ползват чрез сайта на общината - www.shumen.bg. За това обаче е необходимо да ви бъде издаден електронен сертификат, който ще служи за удостоверяване на самоличността ви като заявител на е-услугите. Документът ще бъде валиден само за община Шумен и ще важи две години. С получения сертификат, гражданите и бизнесът ще могат да проверяват и заплащат всички свои задължения към общината като сумите могат да бъдат превеждани чрез сайта за електронно разплащане www.e-Pay.bg или по банков път. Въвеждането на новите електронни услуги се реализира по проект на ОПАК „Модерна администрация с мисъл за хората”, спечелен от община Шумен, казаха от пресцентъра на общината и уточниха, че указания за получаване и инсталиране на сертификата за ползване на е-услугите са поместени на общинския сайт в секцията е-услуги. ШУМ.БГ