Росен Плевнелиев: До края на 2020 г. ще имаме 7 магистрали
Драстично ще се увеличи туристическия поток към морето, когато АМ "Тракия" стане готова, обяви по Дарик и БНТ министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев.
Той обясни, че строежът на една магистрала е не само полагане на асфалт, но има и съпътстващи проблеми от типа на прословутия курник. Тежко ще бъде, ще се борим за качеството за бюджета, за парите, каза министърът. Свикнал съм да работя по големи проекти още от Германия, призна Плевнелиев, но темата с магистралите много го запалила. Т.нар. "Библия на Плевнелиев" били разписани всички проекти с графи и планове, за да се направи нещо много елементарно - по всеки проект да има план, за да се установи в график ли върви работата. Дългосрочна програма "България 20 20" обхващала 7-те магистрали на България до 2020 г., които можели да станат. Качествена инфраструктура се постига поне за 20 години и много милиарди евро. Сега трябвало да се правят по 60 км на година, което било изключително усилие. На 10-12 години се налагал и основен ремонт. „Липсата на дългосрочна визия е нещото, което най-много ме притеснява в България, каза още министър Плевнелиев. Българите, ако искат да станат богати, ако искат да имат своето достойно място, те трябва да имат дългосрочна визия, облечена в конкретна дългосрочна стратегия, облечена в конкретни краткосрочни мерки, които съответстват на дългосрочната стратегия, а това пък трябва да финишира в общите краткосрочни антикризисни мерки, които, за да са максимално ефективни, трябва да са свързани с дългосрочната стратегия. На мен все още ми липсва в парламента дебата между партиите, защото истината е, че каквото и да си говорим – за магистрали, за корупция, най-важната думичка във всяка една държава е икономиката. Дебата за икономиката – това ми е на сърцето кои са моделите, с които ние можем да засилим икономиката, така че наистина бъдещите поколения да бъдат в една по-конкурентна, една по-богата България.
„Аз имам моя план „20 20”. Магистралите са кръвоносната система на икономиката, там не трябва да има компромис”, категоричен бе Росен Плевнелиев. /БГНЕС
Всичко е перфектно, но г-н Плевнелиев, прекалено много обръщате внимание на другите магистрали, а цяла Северна България чака магистрала ХЕМУС!!! В нашата област трябва на първо време да бъде довършена поне до Белокопитово!
Защо магистралите не ги правим с три ленти за движение и една аварийна?Сега беше момента изграждащите се етапи от магистрала "Тракия", а и дай-боже "Хемус" да ги правят така, но няма предвидливост.Като правиш нещо или го правиш като хората или не плямпаш.Началото на 2006г. пуснаха Шумен-Н.пазар и ето почнаха кръпките."Автомагистрали Черно море" ли го правиха?Не виждате ли, че посока Варна имаше пукнатина по непрекъснатата линия(между дясната лента и аварийната).Значи насипа отдолу не е обработен както трябва.Шефа на "Автомагистрали"-те щял да прави нова фирма.Това показва, че се усеща много добре , че фирмата му има лошо име на строител на пътища и ще гледа да папа и занапред.Един човек осрал ли се е с работата си, държавата да не му дава право, като смени името или регистрира нова фирма да работи същата дейност.
Коментари
Анонимен
Всичко е перфектно, но г-н Плевнелиев, прекалено много обръщате внимание на другите магистрали, а цяла Северна България чака магистрала ХЕМУС!!! В нашата област трябва на първо време да бъде довършена поне до Белокопитово!
въпрос
Плевнелиев ли е "лъжливото овчарче" или шефът му?
Тази магистрала не я виждам как ще стане през следващите 50 години (за последните 40 години са изградени 130 км), а тук се говори за 280!?!
ебахти магистралите
Защо магистралите не ги правим с три ленти за движение и една аварийна?Сега беше момента изграждащите се етапи от магистрала "Тракия", а и дай-боже "Хемус" да ги правят така, но няма предвидливост.Като правиш нещо или го правиш като хората или не плямпаш.Началото на 2006г. пуснаха Шумен-Н.пазар и ето почнаха кръпките."Автомагистрали Черно море" ли го правиха?Не виждате ли, че посока Варна имаше пукнатина по непрекъснатата линия(между дясната лента и аварийната).Значи насипа отдолу не е обработен както трябва.Шефа на "Автомагистрали"-те щял да прави нова фирма.Това показва, че се усеща много добре , че фирмата му има лошо име на строител на пътища и ще гледа да папа и занапред.Един човек осрал ли се е с работата си, държавата да не му дава право, като смени името или регистрира нова фирма да работи същата дейност.
Анонимен
Едната магистрала е на кратуната на оху боху, другата на цецо алармата и т.н