Стратегия за маркетинг и реклама в туризма ще бъде разработена и реализирана като координираща роля между хотелиери, ресторантьори, туроператори, турагенти и туристически дружества ще има Общинското предприятие за туризъм „Мадарски конник”. Това е бил един от акцентите на проведеното днес заседание на Консултативният съвет по туризъм, съобщават от пресцентъра на общината. На негоса били предложени подходи за реализацията на рекламната политика на региона и неотложните дейности за подобряване ориентацията на туристите до и в туристическите обекти. Членовете на Консултативния съвет по туризъм са обсъждали и възможността за изготвяне на проект за сайт на Общинско предприятие за туризъм, както и реда за реализиране на конкурс за изработването му. Съветът е отчел, че до момента 78 623 са индивидуалните и организирани туристи посетили до този момент туристическите обекти в региона. С 7% е намалял потока на чуждите туристи през тази година в сравнение с 2009 г., а посещенията на българите са се увеличили с 24%. ШУМ.БГ