Т.Тошев: Вероятно ще има преструктуриране на моето акционерно участие
С идването на новите собственици вероятно ще настъпи някакво преструктуриране на моето акционерно участие, заяви специално за БГНЕС главният редактор и съсобственик на вестник "Труд" Тошо Тошев относно информацията, че вече не е сред собствениците на фирмата "Медиа холдинг" АД, която издава вестника.
"Водят се разговори и все още не мога да кажа в какво точно ще се изрази преструктурирането", добави той.
Тошо Тошев коментира преди време информацията за продажбата на вестника със следните думи: "Моят екип не може да прави лош вестник". БГНЕС припомня, че в средата на декември миналата година "ВАЦ Медиа Груп" и "БГ Приватинвест" обявиха, че са подписали споразумение за продажба на всички активи на германската медийна група в България. Купувач на медийните активи на ВАЦ е дъщерна фирма на базираното във Виена дружество "БГ Приватинвест ГмбХ". Обект на продажбата са водещите вестници "24 часа", "Труд" и "168 часа", както и списанията на прес - групата. Сред активите ще бъдат и печатницата на прес - групата и фирмата за разпространение "Стрела". "Приватинвест ГмбХ" е австрийско дружество с предмет на дейност медийни инвестиции в България, учредители, на което са Карл Хабсбург, Даниел Руц и Христо Грозев. Тримата имат дълъг инвестиционен опит в медии в различни европейски страни, като в момента притежават електронни и печатни медии в Холандия. За настоящата инвестиция са привлекли и местни партньори - Огнян Донев и Любомир Павлов. ВАЦ навлезе в България чрез покупката през 1997 година на водещите вестници "Труд" и "24 часа".
"Целта ни е не само да запазим лидерските позиции на пресгрупата, но и чрез това да гарантираме свободата на словото в България ", заяви при обявяването на покупката Христо Грозев, управител в българското дружество, придобиващо активите на ВАЦ. На брифинг, свикан на 15 декември, новите собственици заявиха, че имат намерение да запазят изданията, но нямат конкретен план за бизнес структурата. Те също така обявиха, че нямат намерения да създават нови брандове, а по-скоро ще активизират присъствието на вече съществуващите в Интернет. /БГНЕС
134
0
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар