Пазарът на банерна реклама в интернет може да достигне над 100 млрд. долара през следващите няколко години. Това прогнозира Нийл Мохан, вицепрезидент и продуктов мениджър в "Гугъл", цитиран от "Уолстрийт джърнъл". Според него това представлява огромна възможност за "Гугъл". По думите на Мохан около 1000 софтуерни инженери на компанията вече работят по отстраняването на сложността и предизвикателствата, свързани с банерната реклама. Това ще накара много рекламодатели да насочат по-голяма част от бюджета си за реклама онлайн, смята той. Ние наистина вярваме, че това е повратен момент за пазара като цяло, заяви Мохан. По думите му в момента световният пазар на банерна реклама се оценява на между 20 и 25 млрд. долара. Мохан обаче не се ангажира с конкретна прогноза кога прогнозата му за ръст до 100 млрд. долара ще се сбъдне. Вести.бг