Разгневени абонати засипаха КЗП с жалби срещу мобилните оператори
Разгневени абонати отрано щурмуваха Комисията за защита на потребителите, където днес работи приемна за жалби срещу мобилните оператори.
Поводът е Световният ден за защита на потребителите, а целта - клиентите на телекомите да получат експертни консултации, съвети и съдействие при решаването на проблемите с мобилните услуги. Десетки недоволни абонати се събраха пред временната приемна, защото, оказа се, нито един от операторите няма приемна за граждани. Сред сигналите са фрапиращи случаи на измами с договори, карти и апарати.
Най-често срещаният проблем е "зарибяването" на абонати. Попаднахме на три идентични случая, а измамите бяха извършени на едно и също място и прицелвани предимно във възрастни хора. Една жена се оказала, без да разбере със седем договора. Повече от половината от жалбите в Комисията за защита на потребителите са срещу телекомуникационните услуги. Затова инициативата е последният опит за регулация в сектора. Информация на БНР. /БГНЕС
233
2
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
.
Освен,че ни зарибяват с безплатни минути и промоции,мобилните оператори ни облъчват и с антените си,поставени често на неподходящи места.Да видят как е в ЕС и да спазват изискванията за отстойка от населено място при монтиране на предаватели.
Анонимен
Писна ми от тия смотаняци. Не стига, че ако ги накараш нещо да направят само се обесняват ами и като видя щастливите им реклами направо ми се драйфа, се едно без тях сме нищо. Нещастници.