Разгневени абонати отрано щурмуваха Комисията за защита на потребителите, където днес работи приемна за жалби срещу мобилните оператори. Поводът е Световният ден за защита на потребителите, а целта - клиентите на телекомите да получат експертни консултации, съвети и съдействие при решаването на проблемите с мобилните услуги. Десетки недоволни абонати се събраха пред временната приемна, защото, оказа се, нито един от операторите няма приемна за граждани. Сред сигналите са фрапиращи случаи на измами с договори, карти и апарати. Най-често срещаният проблем е "зарибяването" на абонати. Попаднахме на три идентични случая, а измамите бяха извършени на едно и също място и прицелвани предимно във възрастни хора. Една жена се оказала, без да разбере със седем договора. Повече от половината от жалбите в Комисията за защита на потребителите са срещу телекомуникационните услуги. Затова инициативата е последният опит за регулация в сектора. Информация на БНР. /БГНЕС