Управлението на проекта „Модернизация на общинската образователна инфраструктура“, който е на стойност 5 261 000 лв., от които 780 000 лв. от местния бюджет се поема от общински служители. За ръководител е определен зам.-кметът по финанси Александър Генчев, за главен координатор Данаил Данчев, директор на дирекция „Европейски проекти“, Иванка Борисова – инвеститорски контрол, Валентина Йорданова – организатор по строително-монтажната работа, Деница Загорчева, счетоводител и юристът Генчо Гатев. „Прякото ръководство, наблюдението при реализацията на проекта и цялостният контрол ще се извършва от нас в продължение на 20 месеца“, обяви Александър Генчев и добави, че външният член на екипа е само адвокат Гатев. „До края на седмицата стартираме процедурата за избор на изпълнител и чакаме 52 дни. Решението на комисията се очаква към 10-15 юни, след което още 7-дневен срок за обжалване и започва реализацията на проекта, ако няма забавяне“, уточни Данчев. Той каза, че за изпълнението на проекта са обособени 17 независими позиции, което според него дава възможност изпълнителите да бъдат както 1 фирма, така и 17. С тези пари ще се ремонтират 3 училища и 15 детски градини. По думите на Генчев по-голямата част от изпълнението на модернизацията на училищата и градините ще стане още тази година, а други, по обективни причини, до август 2012 г. ШУМ.БГ