Икономическото министерство харчи над 2 млн. лв. за диплянки
Икономическото министерство се готви да изхарчи 2.1 млн. лв. за отпечатването на рекламни брошури и дипляни за популяризиране на родния туризъм. Това се разбира от обществена поръчка, публикувана в "Държавен вестник". Парите са от програма "Регионално развитие", пише в. "Сега".
Според поръчката ще трябва да се изработят 840 000 регионални и тематични дипляни, 228 000 плаката, 385 000 листовки, пътеводители, карти, хартиени торбички и други, преведени на немски, френски, руски и испански. Наред с диплянките ще се отпечатва и нов информационен гид "Добре дошли в България", чиято цел е да предостави данни за страната на потенциалните туристи, предимно от чужбина. За него ще отидат 155 000 лв. Рекламните картички с най-известните ни културни забележителности ще излязат 116 600 лв. Офертите на кандидатите ще бъдат отворени на 2 юни във ведомството на Трайчо Трайков.
От кандидатите да участват в търга се изисква да платят гаранция от 17 900 лв. и да подадат документи до 1 юни. Те трябва да имат оборот от минимум 1.79 млн. лв. за предходните 3 г., като над 890 000 лв. от тях трябва да бъдат от сходна дейност.
Преди дни пък стана ясно, че рекламната кампания на българския туризъм, която се въртеше по Eurosport, Euronews, National Geographic Channe и Discovery Channel, е струвала 6.5 млн. лв. Парите отново са по програма "Регионално развитие". /БГНЕС
327
1
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Анонимен
Това е много добра инициатива,така правят държавите които искат развитие на туризмът,който пък от своя страна ни носи свежи пари,браво.