Електронна система за обслужване на гражданите желае да въведе Община Шумен
С проект пред Министерството на държавната администрация за въвеждане на електронна система за обслужване на гражданите кандидатства Община Шумен. Системата ще насочва гражданите към конкретен служител и ще предоставя информация за услугите и необходимото време за обслужване. Посредством нея потребителят си изтегля билет, с номер от автомат, монтиран в общинския Фронт офис, изчаква в зона за чакане и получава услугата при обявяване на номера си чрез светлинен и/или звуков сигнал. Съществуват и системи, които разполагат с опция за запазване на ред чрез SMS. Реализацията на проекта цели редуциране на времето за чакане, намаляване на конфликтните ситуации, избягване на корупционните практики, повишаване качеството на обслужване на гражданите, както и извършване анализ на ефективността на работата на служителите, съответно предприемане на корективни решения от страна на ръководството.
ШУМ.БГ
182
1
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
zilot
Аз пък рекох,че ще въвеждат електронна с-ма чрез нета.Така хората от селата поне няма да се разкарват излишно.Ползвах подобна система в централния клон на ДСК в София.Чаках час и половина и накрая си свърших работата за нула време от квартален клон.