Росен Плевнелиев: С европейски пари се работи не на парче, не от днес за утре, а с ясна визия
От 35 години този път не е пипнат, сега с 43 млн.лв. ще построим 107 км. с български фирми, като очакваме качествено и коректно изпълнение. Това каза днес министърът на Регионалното развитие и благоустройство Росен Плевнелиев при първата копка на строителството на пътя Шумен-Силистра.
„От средата на август стратирахме изграждането на пътя от Шумен до Карнобат – Ришкия проход, 24 месеца срок и консорциум от португалски и български фирми, 45 млн.лв. и там вече се работи. В началото на август стратирахме от петолъчката към с. Окоп, отново 24 месеца срок на изпълнение, 20 млн. лв. и там вече работи. Също в началото на август продължихме от с. Окоп до Елхово отново по същия начин, отново по този същия път І-7. Ето така се отключват еврофондовете, ето така се работи с европейски пари, не на парче и не от днес за утре, а просто с ясна визия, че това е една от най-важните вертикални връзки на България, че тези 115 млн.лв, които даваме само през август месец, са за този път от началото до края“, каза министър Плевнелиев. Той бе категоричен, че тези пари, които се влагат за пътя от румънската до гръцката граница ще отворят потенциала на половин България – от север на юг. Плевнелиев уточни, че отсечката на магистралата от Белокопитово до Шумен ще се свърже с тази вертикална връзка. „С нея ще се свържат и двете най-важни хоризонтални връзки - „Тракия“ и „Хемус“, с което ще отпушим страната“, каза Плевнелиев и добави: „Защо правим всичко това - вижте просто тези дупки и преценете защо нещата не се случват – те не се случват, защото в глобалната икономика в европейската икономика, или си свързан, или си изолиран. Ние предпочитаме да свържем българските градове и села, страната ни, с други държави“, добави Плевнелиев.
Днес той заедно с премиерът Бойко Борисов, депутати, областните управители на Шумен и Силистра, кметове дадоха началото на 107-километровия участък, който се изгражда по най-големия проект от програма „Транзитни пътища V”.
ШУМ.БГ
1838
15
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
1
Браво! Най-после. Всички пътища водят към Шумен.
!
Умното си е умно!
44
Евалла на Бойко Борисов, прави човека пътища всичко това остава в историята, запомнете го.
Стамболов е бил същия!
Ще гласувам за него и от днес съм член на ГЕРБ,точка казах!
Анонимен
Поздравления за ремонта на пътя :) Дано, скоро да стане и Ришкия проход :)
66
И аз брато, и за плевнелиев даже, харесва ми, така се връща доверие в държавата
Бай Ганьо
А ето ви и какво ще се случи след като американците започна да добиват шистов газ в нещастната ни татковина.
Това е един документален филм - Gas Land.Изтеглете си го от Замунда, тъпаци!
Вече ви купиха....
Gas Land# Резюме : Филмът на режисьора Джош Фокс разследва задълбочено технологията за добиване на шистов газ и ефектите върху околната среда и живота на хората. Технологията е патент на небезизвестната „Халибъртън“ на Дик Чейни и предвижда забиване на сонда на 2.500 метра в земята, след което чрез хидравличен удар с вода и над 596 химикали, се разцепват шистовите скали и газът се освобождава. Естествено, никаква технология не е способна да канализира целия освободен газ и той свободно се разпространява в почвата и всички подпочвени води по пътя си към земната повърхност. За капак остатъчните води от процеса се изхвърлят в реките и полетата, като водят след себе си болести и смърт. Отчаянието на жителите в районите за добив на шистов газ е отлично документирано от режисьора, събрал по време на снимките стотици свидетелства. В САЩ населението води непрекъсната борба срещу газодобивните компании, във Франция технологията се забрани със закон, в България…?!
и аз
Хайде на бас, че Ришки проход няма да се направи така както трябва!Трябва не само да се махне сегашния асфалт и да се положи нов.Трябва основата да е по-дебела и по-добре уплътнена и дебелината на асфалта да не е примерно 8см., а двойно повече.Като сметнете на камионите на ос по колко тона има и веднага ще ви стане ясно, че с една проста подмяна дълго няма да изкара пътя.Много завои плачеха за изправяне от години.Като мине ремонта и ще видите, че в тази насока нищо няма да е направено.На някои места шосето плаче за по още една лента.Отделно от това извън всяка непрекъсната лента трябва да има положен по още поне 40-50см. асфалт.Вярвате ли, че това ще стане?!Където са равни участъците трябва да махнат дърветата на поне 10м. от шосето.За отводняването казаха, че ще го направят.Ха дано!На къмпинг "Камчия" щели нов мост да правят-дано!
dps zainteresovan
кога ще махнем нуридин от лидер на дпс шумен.
* Коментар транслитериран от системата
0 2123
Предизборни приказки ! Преди един месец лунната пътека ,сега слънчогледите ще асфалтира!За толкова прости ли ни смятат?