Конкурс за длъжностите управител и експерти в Областния информационен център обяви Община Шумен. Кандидатът за управител трябва да има висше образование, степен „Магистър“, минимум 1 година опит на управленска позиция, свързана с разработването и реализацията на европейски проекти, както и компютърни умения. Конкурсът ще се проведе на три етапа – по документи, писмен тест и интервю. Основната заплата на бъдещия управител ще бъде 950 лева. Общината търси да назначи и експерти „Информационно обслужване и услуги“ и „Комуникация, информация и логистика“. Изискванията за тези кандидати са висше образование степен „Бакалавър“, както и 1 година професионален опит при разработването и реализацията на европроекти. Основната заплата на експертите ще бъде 850 лв. Документите ще се приемат в ст. 206 на община Шумен до 15 септември, включително. Повече подробности може да получите на място. Припомняме, че в началото на юли кметската администрация обяви намерението си да остъкли северозападния ъгъл на колонадата на сградата на Общината, където на площ от 100 квадратни метра ще се изгради Европейски информационен център. Според Данаил Данчев, началник на отдел „Европейски проекти“, идеята е този офис да разпространява информация за отворените програми, начините за кандидатстване и помощ при разработване на проектите от граждани, НПО и фирми. Финансирането идва по проект на ОП „Техническа помощ“ на стойност 400 хил.лв., с продължителност 3 години, като срокът може да бъде продължен. ШУМ.БГ