Община Шумен обяви свободни работни места за управител, двама социални работници, по един психолог, социален сътрудник и медицинска сестра за Семейно-консултативния център /СКЦ/ в Шумен. Документите на кандидатите се събират в 234 стая на Общината до края на тази седмица - 2 септември, петък. Обявата пък е публикувана на 26 август в сайта на общината. Изискванията за управител са да има завършено висше образование, минимална образователна степен “бакалавър” в специалностите “Социални дейности” и “Социална педагогика” и опит в предоставянето на социални услуги. Това са условията и за социалния работник, за който не се изисква за разлика от управителя да има опит в социалните услуги. За длъжността “Психолог” се изисква завършено висше образование по специалността, а за медицинската сестра изискването е освен висшето образование да е “специалист” в специалност “Акушерство” или “Педиатрия”. За социалния сътрудник се изисква средно образование. Желаещите да кандидатстват трябва да подадат заявление в свободен текст до Кмета на община Шумен, автобиография, копие на диплом за завършено образование, сертификати и препоръки по желание на кандидата, а за управителя и копие на трудова книжка. Кандидатите ще бъдат одобрени по документи до 7 септември, след което с тях ще се проведе интервю и одобрените ще сключат трудови договори с определен срок до 31 декември 2012 г., съгласно разпоредбите на Кодекса на труда. ШУМ.БГ