Общината бави строежа на кръговото на пътя за „Макак“
Строежът на кръгово кръстовище на пътя за кв. „Макак“ се бави, защото нямаме разрешително от Община Шумен. Има решение на общинския съвет за промяна на Подробния устройствен план, но то по някаква причина още не е влязло в сила. Това каза директорът на Областното пътно управление инж. Димитър Ковачев на въпрос защо се бави ремонтът на опасното кръстовище, на което вчера отново стана тежка катастрофа.
„Парите са осигурени от Агенция Пътна инфраструктура, избран е изпълнител, имаме готовност да започнем веднага, след като общината издаде строителното разрешение“, каза Ковачев.
„Има законов срок за обжалване на влязлото в сила решение за промяна на ПУП, той изтича на 14-ти октомври“, каза ВРИД-кметът на шумен Митко Киров и обясни, че веднага след това ще бъде издадено разрешението за строеж.
ШУМ.БГ
3744
23
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
хоп
Общината бави строежа защото няма далавера от кръговото движение т.е тя трябва да обезщетява собственици на земеделски земи ,трябва да ги вкара в регулация ,а нали се сещате ,че цените на имотите там ще скочат драстично и някои хора вече,точат сабите.......
Анонимен
На земеделските земи е променено предназначението, направени са постъпки пред агенцията и документите са в София в Агенцията...
Ха да видим сега кой спира - това може лесно да се провери
Анонимен
ШУМ.БГ - КОМЕНТИРАЙТЕ КОРЕКТНО И ПРОВЕРЯВАЙТЕ
НЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ СЕ НЕКОРЕКТНИ /ЛЪЖЛИВИ/ ЗАГЛАВИЯ
Водач на МПС
Какво му е на сегашното кръстовище ? Кръстовище като хиляди в страната .
Ежедневно пътувам и често минавам през него и винаги се чудя защо журналистите го наричат "убиец".Излизането на главния път и от Шумен и от Макак е сигнализирано достатъчно добре . Поставени са знаци STOP - СПРИ , ОСИГУРИ ПРЕДИМСТВО .
При това положение кръстовището е убиец за самоубийците ,които или не знаят да се пазят , или мислят , че са недосегаеми и не спазват Закона .
Направата на кръгово движение ще затрудни допълнително движението по главния път , който е достатъчно натоварен , а самоубийците няма да намалеят .
Решението е служителите от МВР вместо да стоят и пият кафе в барчето на 5-ти или 7-ми км.да дежурят ефективно и налагат санкции на нарушителите на това кръстовище .
WRGERG
Неумело изказване на поредния гербаджия. Като не знаеш процедурите, какво търсиш на този пост.
ГРАЖДАНИН+КОМУНИСТ= МАЛОУМНИК
8 5
стрелков
Не мога да разбера как може да смятате, че 5 знака ще решат пролема или пък трябва да сложим по един полицай на всяко кръстовище в България?
Във всяка държава има отговорни и безотговорни граждани, ето защо в нормалните страни решават тези проблеми чрез превенция, която да защитава от безотговорните!
А тази превенция по пътищата се прави, не само чрез глоби, знаци и маркировка, а и с подходяща задължаваща инфрактруктура, а тя включва кръгови кръстовища, които ограничават скоростта принудително, кръстовища на които островите аза престряване не са просто маркировка, а високи бордюри придружени с подходящи ОСВЕТЕНИ нощем знаци и т.н.
Отидете и вижте сами как го правят и ще се убедите сами...
смръдльо
съгласен съм с "водач на МПС". ами да направим кръгови на разклона за Силистра, Белокопитово, за Русе-Търговище, където е в пъти по-натоварено и с по-малко инциденти, ЗАЩОТО СЕ ВНИ-МА-ВА! На кръстовището за Макак и Царев брод - за къде бързат да си приберат овцете? Само погледнете причината за инцидента - рено-то не спряло на стопа?!!! Ами на кръговото тоя пак ще го ударят, ако не осигури предимство, тогава виадукт ли ще правим на Макак
Андрешко
Нали започна да се строи магистралата до разклона за Русе ?
След като я пуснат, трафика през кръстовището ще намалее в пъти и пътя ще се превърне в обикновен обслужващ само града път .
За какво да се харчат МОИТЕ парите за глупости .
Ако някой е огладнял за комисионни - да измисли по-смислен и по-полезен за хората обект .
До Стрелков
Смятам , че не 5 , а само знака SТОР е достатъчен за да задължи съвестния и отговорен водач на МПС да спре и осигури предимство на движещите се по главния път .
В другите страни също стават пътно-транспортни произшествия , въпреки взетите превантивни мерки и изградената инфраструктура , но много по-малко . Защото примерно един германец е възпитаван , че изискванията на Закона задължително се изпълняват , а в България Закона , както е казал шопа е "врата в полето " - може да минеш през нея , може и да я заобиколиш .
Който я заобикаля , няма да го спаси и кръговото кръстовище и на има надлез или подлез , той ще го заобиколи , защото така е научен .