Интернет може доведе до края на местните вестници
Новинарската аудитория изоставя телевизията и вестниците и използва интернет като главно средство за намиране на информация, тенденция, която може да доведе до края на местните вестници, се казва в изследване. Докато онлайн употребата нараства, аудиторията на по-старите медии намалява, заяви харвардският професор Томас Патерсън. Само за изминалата една година тиражите на вестниците е паднал с 3%, а новинарските емисии са загубили милиони зрители, се казва в неговото изследване. В същото време броят на хората, използващи интернет като средство за осведомяване нараства. Месечното посещение на американски сайт, който позволява на самите потребители да избират съдържанието, е нараснало главоломно през последните 12 месеца, скачайки от 2 млн. на 15 млн. души. Google, Yahoo, AOL и MSN имат средно по 100 млн. посетители месечно, с пъти повече от сайтовете на големи телевизионни мрежи, които имат средно по 7,4 млн. посетители на месец. Известни вестници като "Ню Йорк Таймс" и "Вашингтон пост" имат средно по 8,5 млн. посетители. Но регионалните вестници или губят аудиторията си, или едва успяват да я задържат.
261
0
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар