Асфалтът, който вчера бе положен по бул. „Велики Преслав“ в отсечката от пл. „България“ до ул. „Съединение“ е на вълни, сигнализираха читатели на ШУМ.БГ. Наша проверка показа, че неравностите са трудно забележими от страни, но съвсем осезаеми, когато по булеварда се минава с автомобил.
„Вярно е, че не е равно, но заданието ни не беше да търсим равност, а да положим асфалт. Помъчихме се да изправим неравностите с фрезоване, но така се получи“, каза пред ШУМ.БГ инж. Данко Добрев, управител на фирмата изпълнител на обекта „Барс“ АД. Според него настилката е можело да се получи много по-гладка, ако са били предвидени повече пластове асфалт. „Имаше предварителни консултации, казахме им го това нещо, но нали искаха да асфалтират целия град с тези пари от заема и затова в заданието имаше само един пласт“, каза Добрев и обясни, че понякога, за да се постигне гладкост, са нужни два-три пласта асфалт. На въпросния участък е положен един с дебелина 4 см.
"Не знам за какво става дума, ще се запозная със случая след няколко дни“, каза зам.-кметът по строителство Иван Йонков, който днес е в София заедно с кмета Красимир Костов.
ШУМ.БГ
Дунавски вълни!Хора който карат автомобилите си със спортно окачване представятели си как усещат тези неравности?То и преди да почне асвалтирането си беше на вълни.
Другаря Добрев във всичко с което се захване е така. За пример вижте пътя Шумен - В. Преслав. Колкото стотици хиляди лева се влагат за ремонта, толкова повече състоянието на настилката се влошава. След като е положил поредната кръпка и вътъра вече е отвял материчла.
Не мога да разбера защо като правиха разчетите за преасвалтиране на улиците в града и по точно в участъка между площада на бившата военна болница и площад Гривица, тротоара и бурдюрите намиращи се непосредствено до бившето 5-то основно училище "Иван Вазов" не беше ремотниран, а за сметка на това направиха отсреща нов такъв покрит с асвалт, където и преди и сега не се движат никакви пешеходци? Сега ако минете от там, ще видите, че същият след набиване на ограничителните колчета е потънал в земята на около 5-8 см., плочките или ги няма или са счупени и отделно през зимата не ми се мисли, как ще се минава пред този участък. Егати простотията на тези, които правят плана за преасвалтиране и смяна на тротоари в града.Моля, управляващите и мислещите за този град управници да обърнат внимание и да се поправи тази грешка в планирането и да се вземат адекватни решения, отговарящи на реалните нужди от реновиране на тротоарната мрежа.
В района където живее кмета всичко се оправи( от БАРС)-и тротоари и улици! Но само в неговия квартал.Другите не са важни-там живеят обикновенни хора.Тротоарите пред повечето училища са в окаяно състояние.Но нали в тях учат нашите деца....., ще ходят с кални обувки и с мокри крака.
Коментари
Сандокан
Дунавски вълни!Хора който карат автомобилите си със спортно окачване представятели си как усещат тези неравности?То и преди да почне асвалтирането си беше на вълни.
Добрев
Другаря Добрев във всичко с което се захване е така. За пример вижте пътя Шумен - В. Преслав. Колкото стотици хиляди лева се влагат за ремонта, толкова повече състоянието на настилката се влошава. След като е положил поредната кръпка и вътъра вече е отвял материчла.
Недоволен гражданин
Не мога да разбера защо като правиха разчетите за преасвалтиране на улиците в града и по точно в участъка между площада на бившата военна болница и площад Гривица, тротоара и бурдюрите намиращи се непосредствено до бившето 5-то основно училище "Иван Вазов" не беше ремотниран, а за сметка на това направиха отсреща нов такъв покрит с асвалт, където и преди и сега не се движат никакви пешеходци? Сега ако минете от там, ще видите, че същият след набиване на ограничителните колчета е потънал в земята на около 5-8 см., плочките или ги няма или са счупени и отделно през зимата не ми се мисли, как ще се минава пред този участък. Егати простотията на тези, които правят плана за преасвалтиране и смяна на тротоари в града.Моля, управляващите и мислещите за този град управници да обърнат внимание и да се поправи тази грешка в планирането и да се вземат адекватни решения, отговарящи на реалните нужди от реновиране на тротоарната мрежа.
$$$
В района където живее кмета всичко се оправи( от БАРС)-и тротоари и улици! Но само в неговия квартал.Другите не са важни-там живеят обикновенни хора.Тротоарите пред повечето училища са в окаяно състояние.Но нали в тях учат нашите деца....., ще ходят с кални обувки и с мокри крака.
ivan
асвалтираха но пак на вални като преди си е
* Коментар транслитериран от системата
0 0