Преасфалтирането на започнатите участъци в Шумен ще продължи, ако времето и атмосферните условия го позволят, за да бъдат зазимени. Около това мнение се обединиха днес представители на фирмите строители, на надзора и възложителят в лицето на Любомир Пашов и зам.-кмета Иван Йонков. Според инж. Вангаров, представител на строителния надзор, ако фирмите имат възможност и температурите са подходящи, няма никакъв проблем асфалтирането да продължи, независимо от издадената заповед за спиране на ремонтите. Зам.-кметът Йонков предложи разрешението за полагането на асфалт да бъде изпращано от надзора до 17.00 часа предишния ден, за да могат фирмите да са уведомени. Представителите на „Хидрострой“, „Пътища“ и „Барс“ обявиха готовност да довършат започнатите обекти, за да могат да се зазимят. Инж. Георги Григоров от „Пътища“ изрази недоволството си от това, че заради строителните работи за газификацията от ЧТК по улици, включени в Лот 3, няма възможност да полага асфалт. „Има огромно забавяне от страна на ЧТК, те трябваше досега да са излезли от тези обекти и затова утре ще поискам среща с тях“, категоричен беше зам.-кметът Йонков.
Срещата беше инициирана по повод предписанията от РИОСВ за вземане на мерки от страна на общината за по-чист въздух. Припомняме, че от началото на ноември до момента шуменските екоинспектори са установили 15 дни, в които е имало завишени стойности на фини прахови частици в атомосферния въздух. Една от причините, според екоинспекторите, е ремонтът на улиците. В тази връзка днес беше възложено на фирмите строители до 30 ноември готовите обекти да бъдат почистни от всички остатъци като фрезован асфалт, каменно брашно и др. На 1 декември комисия от Инспектората, възложителя и строителите ще направят инспекция по изпълнението на тази заповед, допълни още Иван Йонков. Той възложи още на експертите от дирекция „Строителство и екология“ в общината да проверят подадени сигнали за липсващи капаци на шахти, някои от тях дълбоки 5-6 метра, като изрази удивление за това, че никой още не е пострадал. Част от тези шахти са в района на Тежкия полк, по ул. „Преслав, ул. „Софийско шосе“ и др.
Пътят в кв. „Тракия“ до ПП „Успех“ ще бъде укрепен временно, за зимния период, тъй като при стартирането на втория етап от ИСПА, пътят ще бъде възставен окончателно, заяви още зам.-кметът Йонков.
ШУМ.БГ
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Анонимен
Чакайте малко бе чурки, нали слагаха някаква добавка, позволяваща да се работи и на по-студено време?
Анонимен
да се чете СЛАГАХА
Анонимен
СЛАГАХТЕ
shumenka
кога ще нанесат маркировка по асфалтираните улици
* Коментар транслитериран от системата
0 4гражданка
Много правилно фирмите,като БАРС да минат да си изчистят боклуците от булеварда, бе е такава мизерия, направо се разболяхме да им дишаме пепелаците, как няма да има замърсяване на въздуха ще има, като стоят по тротоарите боклуците ще има не и пушек се вдига. Такова бехаберие и такава безодговорност ужас. Мръсотия до шия.
да почистят след тях
Фирмите да ПЕПЕЛТА и премахнат лентите.Още се веят по улиците като мартеници
лъжат, като за световно
Това фирми ли са?!
Първо им вижте работниците-само индианци.Вижте им облеклата-все едно гледаш клошари.Вижте им организацията, вижте им техниката.Първобитна работа с изключително ниско качество на продукта, който предлагат.От друга страна се чудя, как след като ти си поръчваш (в случая общината) какво да ти направят или изградят, защо не следиш за качеството на поръчаното.Защото реално няма контрол.Явно ножицата е отворена целенасочено.Ниското качество е от едната страна, а цените като за по-скъп продукт.Явно някои (не е един човек) лапат парички от тази разлика.Пред обществото не се говори за това , какъв тип асфалт е поискала общината-плътен асф.бетон тип А, тип Б, тип В1, Сплин мастик 0/11S или 0/8S, асфалтово покритие за дрениращо покритие 0/11 или 0/8 и т.н., и т.н.Съответно да се разбере каква асфалтова смес е положена.Така, като се гледа битума е малко и зърнометрията е голяма.Постоянно движение на ТИР-ове през града не се очаква и за това трябваше битума да е повече.Има рисково полагане от което очаквам скоро да се появят дупки (тоест и кръпки).Бях казал за шахтите по Славянски, че са на ниско и след това ги вдигнаха, но това става след изрязване и наново полагане на асфалт.Такива прекъсвания (връзки) не са оправдани при цялостно преасфалтиране.За обдухването преди асфалтирането си има лек със съответните машини.В Америка-та това са го измислили преди около 80 години.Популярното име е прахосмукачка.Гледам разкъртен асфалт, прахоляк и счупени стари плочки стоят навсякъде.Аз ли да отида да ги премахна.
аз
титаните не могат да почистят града щото новото шефче даде парите на комунистите за предизборна кампания
КОРУПЦИЯ
УБИТАЦИ КО ПРАИХТЕ ОТ СЕПТЕМВРИ НАСАМ??? НИЩО а с какви оферти спечелихте убитации. Фирми измислени