И интернет се феминизира, констатира британската статистика. Според актуални данни за потребителите в основната възрастова група - между 25 и 49 години - нежният пол вече е взел надмощие. Години наред киберпространството се смяташе за предпочитана територия на младите мъже, които се впускаха в онлайн или продаваха мотоциклети в eBay, коментира в. "Гардиън". Според доклада на регулатора Офком "The Communications Market 2007" ситуацията обаче се е променила в полза на дамите. Средният жител на Острова гледа телевизия, виси в интернет, разговаря по телефона и слуша радио около 50 часа седмично - повече от две денонощия. От 2002 г. все по-голяма част от това време се посвещава на Мрежата и мобилните комуникации. Най-активните "сърфисти" се оказват пенсионерите над 65 години. Те прекарвали онлайн повече време, отколкото всяка друга възрастова група, като търсят новини и разнообразна информация за своето населено място. До голяма степен ръстът на интернет потреблението при тийнейджърките се дължи на социалните мрежи. Освен това почти едно от всеки шест деца на възраст между 13 и 15 години разполага със собствена уебкамера. Мобилните телефони са още по-широко разпространени - имат ги 75% от 11-годишните, които освен това притежават отделен телевизор и игрова конзола. За сметка на това обаче се отчита спад във времето, което децата прекарват в компютърни игри и гледане на DVD. Най-силно е засегнато радиото - броят на слушателите при 8- до 15-годишните е намалял двойно, до едва 20%, за сметка на ръст с 5,5% при над 55-годишните за последните пет години. Времето, което пенсионерите прекарват в интернет, е средно 42 часа седмично, докато за същия период тийнейджърите стоят онлайн "само" 25 часа. Тази тенденция е предизвикателство към уебсайтовете, които досега се съобразяваха предимно с интересите на младежката аудитория, заключава "Гардиън".