Служителите на кметството надградиха административния си капацитет
Заключителната конференция по проекта води Йордан Вълков /крайният вляво/
Общинска администрация – Шумен успя да надгради административния си капацитет след реализацията на проекта „Община Шумен - модерно и ефективно управление на човешките ресурси и администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование”. Проектът бе на стойност 579 960 лева, а срокът му за изпълнение 12 месеца. Парите са от Европейския социален фонд чрез ОП „Административен капацитет”и от националния бюджет. Партньор на проекта бе белгийският град Турне.
Днес в сесийната зала на общината се състоя заключителната конференция на проекта, презентация на който направи координатора на проекта Йордан Вълков, представител на варненска фирма.
Пред общинска администрация Вълков отчете постигнатите резултатите и уточни, че два семинара с участието на 60 служители от административните звена на Община Шумен са проведени, пет двудневни обучения със 150 служители от административните звена на Община Шумен, а 16 от служителите на администрацията са били на работно посещение в град Турне, Кралство Белгия. И още разработени са 40 преспакета, съдържащи информация за напредъка на дейностите по проекта, както и информационен филм, който ще бъде излъчен в рамките на месец май 2012 година.
“С реализацията на този проект община Шумен ще разработи усъвършенствана, проактивна политика в областта на управление на човешките ресурси обогатена с нови иновативни подходи и практики за развитие на политиката свързана с човешкия ресурс в общинската администрация”, каза Вълков. Той даде пример с нови моменти в процедурите за планиране на човешките ресурси в администрацията с компонент за кариерно израстване, както и нови инструкции за подбор, назначаване и повишаване на кадрите, инструкции за нови длъжностни характеристики в т.ч. разработване на гъвкаво работно време и стъпаловидни графици.
Вълков благодари на екипа на проекта, на ръководителя Ивайло Йорданов, и Петромир Минев и Силвия Михайлова от общинската администрация.
ШУМ.БГ
Като чета темата "Община Шумен - модерно и ефективно управление на човешките ресурси и администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование" си мисля, че това засяга не повече от 10-15 човека в общината, тия дето навремето наричахме "личен състав" и няколко големи шефа, дето регламентират кой какво трябва да върши в общината. И за това са изядени 570 000 лв, вероятно без ДДС. Затова в родния ми град и милата татковина всеки се натиска да е шеф.
Коментари
Анонимен
хахахха, на последната снимка най-успешно повишават капацитета си
ха
то бира няма, те хляб купили
малкия Иванчо
Най-грешно исхарчените 500 000лв. от общината. Какъв капацитет, какво чудо?
Да взема да сложа една кутия отвън, че обикновенните граждани, излизащи от Общината да си напишат мнението ............
Ето това разбирам оценка за възможностите ви.
Марийка
Ако някой знае кои са екскурзиантите /до Белгия/, нека ги напише. Да ги видим как служат н агражданите с подобрен капацитет.
123
не всички от екскързянтите са слъжители на администрацята.в тази дарява е кои как се ъреди,кои каквото може да открадне2
* Коментар транслитериран от системата
0 51111
този проект си беше чисто крадене на пари, а кмета го повери за испалнение на негов колега от студенцките години за да крадат по лесно.
белгя особено бе крадене в голям размер, подписваш командировачно за 5 дни,а ти дават пари за 3.
* Коментар транслитериран от системата
0 3анонимен
абе имате ли представа какъв чанч беше това пътуване до белгия и как никой не искаше да тръгва, а иначе парите са от ес - отпуснати по одобрен проект
Нещо не се връзва
Като чета темата "Община Шумен - модерно и ефективно управление на човешките ресурси и администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование" си мисля, че това засяга не повече от 10-15 човека в общината, тия дето навремето наричахме "личен състав" и няколко големи шефа, дето регламентират кой какво трябва да върши в общината. И за това са изядени 570 000 лв, вероятно без ДДС. Затова в родния ми град и милата татковина всеки се натиска да е шеф.
777
ами ръководителите на проекта - тримцата, дето по цял ден спят в общината, за да им вървят осигуровките или са в болнични, да си въртят частния бизнес