Самолет остави опашката си в далекопровод, не падна
Снимки: ОД на МВР
Селскостопански самолет счупи опашката си в далекопровод край Шумен, но не падна. Летецът успял да кацне благополучно и дори не съобщил за инцидента. За него разбрали служители на Е.ОН, когато били извикани да остранят авария.
Вчера следобед в електроразпределителното дружество постъпил сигнал, че селата Дибич, Радко Димитриево и Ветрище са останали без ток. Техниците намерили скъсания кабел около 20 часа снощи и заради лошото време го ремонтирали набързо. Днес сутринта отишли повторно, за да разберат причината за аварията. За своя почуда забелязали нещо, което им убягнало снощи – на една от жиците висяла опашка на самолет. Веднага се обадили в полицията и на мястото били изпратени криминалисти от Шумен. Те свалили самолетната част.
Разбрали, че вчера в района е имало авиоационно пръскане с препарати. „Имаме данни за фирмата, осъществила пръскането и името на летеца. Предстои да бъде разпитан”, каза говорителят на шуменската полиция Ася Йорданова. По-късно оттам добавиха, че летецът е на 55 години и с инициали В.Д.
Самолетът успял да кацне без върха на опашния си стабилизатор. Според специалисти това не било трудно, защото за щастие управлението на машината не се нарушило. Пилотът направил нещо, което е абсолютно забранено – да мине със самолета под жиците.
ШУМ.БГ
бате валери пак е фиркал уиски той не стартира без едно патронче от огнената вода -той просто не изтрезнява бе хора,а представятели си ако се забие в някой жилищен блок докато каца на летището а?
Никой, освен Валери, не знае истината за инцидента. Обработването на посевите от въздуха изисква голямо майсторство в пилотажа и концентрация. Тези качества се изискват поради летенето на метри от земятя и наличието на електропроводи. Първата е даденост, а второто е създадено от човек. При тези напреднали технологии не можаха ли да измислят начин да се закопаят електропроводите на метър-два под земятя, така че да не пречат на обработването на почвите, както с машини , така и от въздуха. Ако изобщо някой чете форумите, бих се обърнал към птичколозите: Не се занимавайте с глупави и лесни сбивания, а водете истинска война със сериозен противник, като ел енергетиците. Вие сами сте доказвали, че птиците умират от съприкосновение с ел жици и стълбове.
Няма никакъв проблем да се управлява самолет без вертикално кормило. Всеки който е летял го знае. Оня който се изказа, че пилота по-рано е започнал изкачва иска ли да ми обясни на къде отива опашката при издърпване на щурвала към пилота? Истината е, че пилота просто умишлено е решил да мине под жиците и не е преценил правилно разстоянието. А това че си посръбва всички го знаят. Крайно време е да остане без бревет, за да няма жертви.
Към "Летец". Много си прав. Самолета си остава напълно управляем дори без вертикален стабилизатор. Страхиле погледни колко разстояние има между земята и жиците и пак пиши кой е "лява дисага като летец". Добрият летец трябва да знае възможностите си и правилно да преценява риска от всяка своя маневра така че да НЕ застраши нито своя живот нито живота на околните.
Коментари
кралица
Ееее, че и снимката му сложете на тоя "ГОТИНИЯ" де!
пич
бате валери пак е фиркал уиски той не стартира без едно патронче от огнената вода -той просто не изтрезнява бе хора,а представятели си ако се забие в някой жилищен блок докато каца на летището а?
az
абе пич що не си напишеш адреса че направо вяв вас да са забии следващия пят барим ти спести ялките напяни на болното ти мозаче
* Коментар транслитериран от системата
1 6ДИД
Никой, освен Валери, не знае истината за инцидента. Обработването на посевите от въздуха изисква голямо майсторство в пилотажа и концентрация. Тези качества се изискват поради летенето на метри от земятя и наличието на електропроводи. Първата е даденост, а второто е създадено от човек. При тези напреднали технологии не можаха ли да измислят начин да се закопаят електропроводите на метър-два под земятя, така че да не пречат на обработването на почвите, както с машини , така и от въздуха. Ако изобщо някой чете форумите, бих се обърнал към птичколозите: Не се занимавайте с глупави и лесни сбивания, а водете истинска война със сериозен противник, като ел енергетиците. Вие сами сте доказвали, че птиците умират от съприкосновение с ел жици и стълбове.
Искам...
И без да съм пилот и аз искам да съм човек от "рода на летящите хора"...
То, даже и не всеки пилот е от "рода на летящите хора"...
Нека всеки се попита дали е човек от "рода на летящите хора"...
Спомнете си песничката на Асен Ангелов за "Рода на летящите хора"...
Не са нужни злобни коментари - не всеки е "Човек от рода на летящите хора..."
Хе-хе-хе...
Летец
Няма никакъв проблем да се управлява самолет без вертикално кормило. Всеки който е летял го знае. Оня който се изказа, че пилота по-рано е започнал изкачва иска ли да ми обясни на къде отива опашката при издърпване на щурвала към пилота? Истината е, че пилота просто умишлено е решил да мине под жиците и не е преценил правилно разстоянието. А това че си посръбва всички го знаят. Крайно време е да остане без бревет, за да няма жертви.
нема
http://vbox7.com/play:cb92b012 ето колко ниско летят и какви маневри извършват по време на пръскане
Strahil
еи летецо кои знае каква лява дисага си като летец ако вяобще си такяв.на негово място ти щеше да си пятник
* Коментар транслитериран от системата
0 0TheBest
Към "Летец". Много си прав. Самолета си остава напълно управляем дори без вертикален стабилизатор. Страхиле погледни колко разстояние има между земята и жиците и пак пиши кой е "лява дисага като летец". Добрият летец трябва да знае възможностите си и правилно да преценява риска от всяка своя маневра така че да НЕ застраши нито своя живот нито живота на околните.