За първи път рекламата в интернет надвишава тази в радиото, показва ново проучване на eMarketer върху американския пазар. По този начин мрежата се нарежда на четвърто място по приходи като среда за реклама. През 2007 г. онлайн рекламата в САЩ е достигнала 21,7 млрд. долара, докато в радиото е била 20,4 млрд. долара. Прогнозите на анализаторите сочат, че през 2011 г. за реклама в интернет ще бъдат похарчени 44 млрд. долара, а приходите на радиото от реклама ще бъдат едва 22,6 млрд. долара. Традиционното радио губи своите позиции в качеството си на платформа за рекламни кампании, посочват от eMarketer. В същото време интернет радиото, спътниковото радио и различните музикални услуги стават все по-популярни. Въпреки че радио рекламата също бележи минимален ръст от 1,5% през тази година, експертите съветват тази индустрия да се обърне именно към мрежата, за да се съхрани. Експертите препоръчват кампании, които комбинират онлайн и радио реклами. Настъплението на интернет е известно за всички, но в САЩ радиото все още има огромна аудитория от над 283 млн. слушатели. Очаква се интернет да измести телевизията от първото място по приходи до четири години.