Юбилейната бутилка на Шуменско спечели първа награда в категория “Опаковка и етикети” на тазгодишното издание на Фестивала на асоциацията на българските рекламни агенции. В конкуренция с четирима претенденти ретро бутилката на Шуменско получи признанието за най-добър дизайн. Създадена по случай 125-тата годишнина на марката тя стана широко популярна и под псевдонима „Шуменка”. Изработена от тъмно кехлибарено стъкло с ретро елементи, сред които герба на пивоварната в Шумен, силуетът й напомня за популярната в миналото „бутилка-бомбичка” и възражда спомени на поколения почитатели на Шуменско. За телевизонната промоционална кампания на „Шуменката” бяха използвани кадри от най-старото рекламно видео в България – оригинална лента въртяна в киносалоните у нас още в началото на 40-те години на миналия век. Ретро-бутилката бе пусната на пазара от Карлсберг България през април в лимитирана серия и за първи път бе представена от изпълнителния директор на компанията Александър Грънчаров, след като дни наред бе “пазена” в сейф в центъра на София. Само за последните три години пазарният дял на Шуменско се е увеличил близо 5 пъти. Данните сочат, че марката бира е най-динамично развиващата се у нас, като ръстът в продажбите й за първите шест месеца на 2007 година спрямо същия период на 2006 година е близо 40%. Александър Грънчаров ШУМ.БГ