Тази седмица Министерството на земеделието и храните обяви обществена поръчка за избор на фирма, която да анализира интернет страницата на Програмата за развитие на селските райони и ефективността на рекламните кампании по програмата, предаде репортер на БГНЕС.
Обществената поръчка е разделена на две позиции с прогнозна стойност за всяка една от тях с прогнозна стойност 50 000 лева без ДДС. Всяка фирма може да кандидатства както за една, така и за двете позиции.
По позиция 1 следва да проучи ефективността на провеждането на информационни и рекламни кампании по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., които се провеждат през 2012 г., и които ще бъдат проведени до края на 2013 г. Трябва да се анализират информационните и рекламните кампании (провеждани в периода 2012-2013 г.), както и ефективността от различните инструменти и подходи, които се използват при провеждането им. За всичко това МЗХ е готово да даде 50 000 лева без ДДС.
При Позиция 2 ще се акцентира на популярността и изчерпателността на информацията, която предоставя интернет страницата на Програмата – www.prsr.government.bg . Дейностите и по тази позиция са с прогнозна стойност 50 000 лева без ДДС.
Парите за изпълнението на обществената поръчка идват по линия на Техническата помощ от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Предвижда се МЗХ да заплати възнаграждението на три части чрез банкови преводи по сметката на изпълнителя в срок до 60 (шестдесет) работни дни след приемане с протокол на всеки от двата междинни и един окончателен отчет за дейността и издадени фактури от изпълнителя. /БГНЕС
Коментари
?
Търсят се две девойки за да преберат 50000. От тях се изисква да правят - нищо.