Служителите в Териториалната дирекция на НАП във Плевен са сред най-учтивите в страната, това е оценката на Министерството на държавната администрация и административната реформа, след края на проекта „Таен клиент”. Изводът е включен в официално писмо, изпратено до НАП. Външните независими наблюдатели са извършили общо 406 неочаквани наблюдения, като от тях 17 в структури на НАП. Общата оценка на НАП е 15.23 т. /максимална 24 т.и средна 15.52 т./ за всички административни структури, посетени по-време на наблюдението. Оценката варира от 20 т. за ТД на НАП Плевен, Разград и Търговище и надолу за останалите посетени дирекции. По време на извършване на повечето наблюдения не са наблюдавани прояви на грубо отношение от страна на служителите, водещи до некачествено обслужване на клиентите на НАП. По отношение на поведението на служителите на Агенцията, делово обслужване и обслужване на гражданите „тайните агенти” са дали най-добри оценки отново на служителите в ТД Плевен, Търговище, Монтана, Ямбол и Бургас. Сред „тайните агенти” доминира мнението, че служителите в Агенцията са любезни и са единодушни в мнението си, че служителите предоставят на своите клиенти необходимата информация на разбираем език. Все още има какво да се желае от служителите по отношение спазването на определени формални стандарти, имащи отношение към доброто обслужване на клиентите на администрацията, пишат наблюдаващите. Основната цел на проекта „Таен клиент” е да установи как младите хора възприемат държавната администрация, да направи оценка от страна на потребителите за работната среда и поведението на държавните служители и чрез получената обратна връзка да се набележат области, нуждаещи се от подобрение. БГНЕС