Руската федерация съобщи данни за регистрираните медии и обема на рекламния пазар.

В Русия има регистрирани "90 хиляди средства за масова информация", съобщи заместник-министърът на руското министерство на съобщенията Алексей Волин.

Обемът на рекламния пазар в Русия в медиите достига 10 милиарда щатски долара, съобщи още правителственият чиновник по радио "Ехото на Москва" /"Эхо Москвы"/.

По-рано през годината докладът на Комитета за защита на журналистите, оповестен в Ню Йорк, озаглавен "Атаки срещу медиите", показа, че в някои страни "рестриктивното законодателство и правителствената цензура "застрашават независимостта на медиите.

Русия бе посочена в доклада сред страни като Турция, Еквадор, Бразилия, Сирия, Сомалия, Иран, Виетнам, Етиопия и Пакистан в класацията на десетте, в които свободата на медиите е била застрашена през 2012 г. /БГНЕС