От Енерго-про отчитат средно намаление от над 16% на сметката за месец февруари спрямо сметката за месец януари за първата група клиенти, съобщиха от дружеството с писмо до медиите.
“Сметките за февруари на първата група клиенти на компанията, чиито краен срок за плащане е 10-то число, вече са факт и клиентите могат да се информират за тях и за индивидуалния си отчетен период на телефон 0700 161 61, в центровете за обслужване на клиенти или на интернет страницата на компанията www.energo-pro.bg”, се казва в писмото.
Според статистиката на компанията, средната сметка за месец февруари на клиент от тази група е с над 16% по-ниска от тази за предходния месец. В тази група попадат около 37% от всички клиенти на компанията и за тях февруарската сметка включва средно с 2 дни по-кратък период от тази за януари. При останалите групи клиенти, със срок на плащане 15-то и 25-число на месеца, експертите на компанията очакват още по-значително намаление на сметките, тъй като при тях разликата в броя дни, включен в двете сметки ще е по-съществена.
От дружеството уточняват още, че за периода, който включва сметката за февруари, среднодневните температури са с 2 градуса по-високи от температурите през периода, включен в сметката за месец януари. Заедно с броя дни, температурата е основният фактор, който влияе върху консумацията на електроенергия. За тази група клиенти консумацията е спаднала с 18% спрямо потреблението им на енергия, отразено в януарската сметка.
В друго писмо до медиите от края на изминалата работна седмица от Енерго-про съобщиха, че от направената проверка на ДКЕВР на 12 и 13 февруари в разпределителния център на Енерго-про в Шумен не е констатирано отклонение в показанията на електромерите. От 14 проверени случая /за Шумен и Горна Оряховица/, избрани от проверяващите експерти, само при един електромер е констатирано съмнение за неточност, но след проверка в Български институт по метрология (БИМ), е установено, че уредът измерва точно.
Проверката на експертите е включвала качеството на обслужване и информацията, която се предоставя в центровете за обслужване на клиенти, показанията на електромерите и точността на уредите.
ШУМ.БГ
Коментари
az
това е то сте ни заблудат времено само за фефруари и после пак дарвета докога сте ни тапцат като мравко
* Коментар транслитериран от системата
1 16Анонимен
Ала, бала !!! Цената е висока, включвайки в себе си високи електропреносни такси /60 %/. Не ни пращайте нас потребителите във филм в който не участваме. Намалете електропреносните такси на 5 %, защото те са си толкова. СамоПренася се все пак ток, който няма обем.
Анонимен
Таксите ви са такива, все едно, че пренасяте И.Ф.
Boec
"боят настана тупкат сарца ни" това ще стане др седми
* Коментар транслитериран от системата
2 25М. Хаджиев
Проклинам тези, които продадаха електроразпределителните дружества те са от значение за националната сигурност и не трябваше да се пипат да останат в държавни ръце към НЕК. А сега какво става разни идиоти чужденци ще ни съдерат кожите като постоянно увеличават тока.
анонимен
а какво ще стане с януарското ограбване
9
тия за простаци ли ни смятат,ами НАПРЕЖЕНИЕТО БАБА МИ ЛИ ЩЕ ГО ЗАМЕРИ,смотаняци
Ха-Ха
Да бе по ниски, нашата е с 20% дори по висока от тази за декември!
тер
шумен нещо спим