От Енерго-про отчитат средно намаление от над 16% на сметката за месец февруари спрямо сметката за месец януари за първата група клиенти, съобщиха от дружеството с писмо до медиите.
“Сметките за февруари на първата група клиенти на компанията, чиито краен срок за плащане е 10-то число, вече са факт и клиентите могат да се информират за тях и за индивидуалния си отчетен период на телефон 0700 161 61, в центровете за обслужване на клиенти или на интернет страницата на компанията www.energo-pro.bg”, се казва в писмото.
Според статистиката на компанията, средната сметка за месец февруари на клиент от тази група е с над 16% по-ниска от тази за предходния месец. В тази група попадат около 37% от всички клиенти на компанията и за тях февруарската сметка включва средно с 2 дни по-кратък период от тази за януари. При останалите групи клиенти, със срок на плащане 15-то и 25-число на месеца, експертите на компанията очакват още по-значително намаление на сметките, тъй като при тях разликата в броя дни, включен в двете сметки ще е по-съществена.
От дружеството уточняват още, че за периода, който включва сметката за февруари, среднодневните температури са с 2 градуса по-високи от температурите през периода, включен в сметката за месец януари. Заедно с броя дни, температурата е основният фактор, който влияе върху консумацията на електроенергия. За тази група клиенти консумацията е спаднала с 18% спрямо потреблението им на енергия, отразено в януарската сметка.
В друго писмо до медиите от края на изминалата работна седмица от Енерго-про съобщиха, че от направената проверка на ДКЕВР на 12 и 13 февруари в разпределителния център на Енерго-про в Шумен не е констатирано отклонение в показанията на електромерите. От 14 проверени случая /за Шумен и Горна Оряховица/, избрани от проверяващите експерти, само при един електромер е констатирано съмнение за неточност, но след проверка в Български институт по метрология (БИМ), е установено, че уредът измерва точно.
Проверката на експертите е включвала качеството на обслужване и информацията, която се предоставя в центровете за обслужване на клиенти, показанията на електромерите и точността на уредите.
ШУМ.БГ
Коментари
кафеджията
Като си варя кафето в джезве ,на 4 е котлона.Един път става за 3 минути,друг път за 7.Каната за гореща вода /300 гр.студена вода/ -веднъж се топли за секунди,а друг път за 2 минути.Какво показва всичко това?!
???
ама тия си продъляват гаврата с наз.те искат да ни докажят,че са прави ли/???/ жялко, уважяеми съграждани, те ни взеха за мезе!!!затова не трябва да се потдаваме на провокациите им,а да се борим до постигане на желаните от нас цели...!!!
* Коментар транслитериран от системата
1 13абв
Тези такси за пренос и т.н. се плащат на държавата -на НЕК с мълчаливото одобрение на Дянков за да пълни хазната чрез тях и чрез по-високо ДДС.
v.preslav
моята сметка за февруари е още по голяма,уясс
* Коментар транслитериран от системата
0 1Анонимен
да бъдат дадени на съд предните правителства а най-вече тройната коалиция за разграбването на българската държава.
Анонимен
Електронните електромери се програмират със софтуер от ЕРТ-та.
Нали ме разбрахте - дистанционно се променят нагоре числата на киловатите, което умножено по цените на тока дава висока сметка, и напрактика електромера е изправен/и министъра го видя/, но числата в електромера са променени с програма.
Това което плащат хората, е много повече от това което ползват, а някой са само с 1 крушка.
Тодорова
Пълна измишльотина е поредното изказване на Енергото.сметката ни е същата като предната,няма никакво намаление,да не говорим че преди време Енергото ни смени електромера тихомълком без да ни се обадят нито да ни оставят дори кратка бележчица,а как разбрахме за смяната ли...добре че имаме наблюдателни съседи!
г
Този мазен долен пльх станишев който се прави на много загрижен за народа защо не си извади мазната кратуна от лайняния ГЬЗ и да си признае коя партия е виновна за бедите на хората
офшорка
Да ви светна как става източването, ама си мълчете и не казвайте на никого. Значи еон правят една доста сносна печалба, учредяват си офшорка на Кайманите и я викат за всякакъв вид "обслужване". Разбира се тази офшорка отчита дейност само на книга, обаче и се плаща с реални кинти чрез банкови транзакции към сметката в офшорната зона. Тея услуги се водят аутосорсинг. И тетака от печалбата тук/в БГ/ нищо не остава и съответно не се плащат никакви данъци или ако се плащат, то те са нищо в сравнение с източената печалба...