От Енерго-про отчитат средно намаление от над 16% на сметката за месец февруари спрямо сметката за месец януари за първата група клиенти, съобщиха от дружеството с писмо до медиите.
“Сметките за февруари на първата група клиенти на компанията, чиито краен срок за плащане е 10-то число, вече са факт и клиентите могат да се информират за тях и за индивидуалния си отчетен период на телефон 0700 161 61, в центровете за обслужване на клиенти или на интернет страницата на компанията www.energo-pro.bg”, се казва в писмото.
Според статистиката на компанията, средната сметка за месец февруари на клиент от тази група е с над 16% по-ниска от тази за предходния месец. В тази група попадат около 37% от всички клиенти на компанията и за тях февруарската сметка включва средно с 2 дни по-кратък период от тази за януари. При останалите групи клиенти, със срок на плащане 15-то и 25-число на месеца, експертите на компанията очакват още по-значително намаление на сметките, тъй като при тях разликата в броя дни, включен в двете сметки ще е по-съществена.
От дружеството уточняват още, че за периода, който включва сметката за февруари, среднодневните температури са с 2 градуса по-високи от температурите през периода, включен в сметката за месец януари. Заедно с броя дни, температурата е основният фактор, който влияе върху консумацията на електроенергия. За тази група клиенти консумацията е спаднала с 18% спрямо потреблението им на енергия, отразено в януарската сметка.
В друго писмо до медиите от края на изминалата работна седмица от Енерго-про съобщиха, че от направената проверка на ДКЕВР на 12 и 13 февруари в разпределителния център на Енерго-про в Шумен не е констатирано отклонение в показанията на електромерите. От 14 проверени случая /за Шумен и Горна Оряховица/, избрани от проверяващите експерти, само при един електромер е констатирано съмнение за неточност, но след проверка в Български институт по метрология (БИМ), е установено, че уредът измерва точно.
Проверката на експертите е включвала качеството на обслужване и информацията, която се предоставя в центровете за обслужване на клиенти, показанията на електромерите и точността на уредите.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
следващият път когато се появят членове на партии в опозиция ги целете с домати и яйца да разберат че нямат място сред народа който самите те докараха до нищета!г-жа ДУДУ и компания да не се накачат на протестите!прекалено вулгарно е!направете ги за срам каквото им се полага да не стъпят втори път!няма такава наглост!
varg
Март месец да им намалите на сметките на хората с още 16 % бандити мръсни.
анонимен
ХЛЯБ,ВОДА,ТОК,МЛЯКО в държавни ръце!!!!!!!!
666
Голяма наглост! При 100 процента завишение щели да паднат със 16 , "нее луд тоя дето яде баницата" е казал народа, вън на монополните !!!!
овчо
февруари не е свършил , как да са по- малки сметките?
колкото за това , че има разлика декември- януари за сметките за ток -- вятър и мъгла . моите са еднакви за декември и януари при положение , че 20 дни от януари на бях в къщи и не съм горил ток.жалко че съм и ме е срам да се нарека българин. токова обирджийство на народа с участието на държавата не съм предполагал че може да има.
ели
Освен това са много нагли с клиентите-отиваш в пощата да си платиш тока и ти казват ,че нямат връзка със сървъра ,на другия ден отиваш в централния офис на еон и ти казват същото-като се разправяш ,че трябва да си вземеш отпуска за да се издължиш ти казват ,че имало и други гишета -например в кв.Дивдядово и Б.Българанов.И това е всеки месец.
потребител
Моята сметка за януари, при еднакво потребление през декември и януари е с 12 % по-висока!!!!
Анонимен
За Февруари 16 процента по-ниски сметки,а с колко процента са по-високи сметките за януари?
АЛОООО
Моля,моля,сметките за ФЕВРУАРИ още не са излезли!!!