20 000 дървени сандъчета с юбилейно "Шуменско" ще бъдат пуснати на пазара до две седмици. Уникална лимитирана серия за колекционери от шест бутилки по 330 мл. ще се продава на препоръчителна цена от 6,99 лв. Това обяви на пресконференция днес в Шумен изпълнителния директор на “Карлсберг България” Александър Грънчаров. Дизайнът на сандъчето е дело на Агенция “Будинова бранд”, чието дело са и самите релефни бутилки на “Шуменско” по случай 125-годишния юбилей на пивоварната. “За втора поредна година “Карлсберг България” отчита невероятно голям ръст на продажби. При заложени очаквания от 12 – 15 процента за 2007 г., до месец септември имаме ръст от 29%. Така до края на годината компанията ще ма пазарен дял в страната от 25%, като другите два големи производителя на бира са с под 30%.”, каза Грънчаров. Той напомни, че преди 5 г., когато “Карлсберг” стъпи на българския пазар, е имал 13% от пазара. “Най-радостното е, че “Шуменско” за 4 г. има 5 пъти увеличение на пазарния дял. Това прави марката най-бързоразвиващата се търговска марка на бира у нас”, добави Александър Грънчаров. Според него това се дължи на първо място на качествата на самата бира, на подобрената дистрибуционна мрежа в страната и не на последно място на черно-белия рекламен клип с Кръстьо Лафазанов, който се оказал супер успешен. ШУМ.БГ