От „Енерго-Про“ провериха безплатно 650 електромера в кампанията си „Енерго прозрачност“. Не е открит нито един уред, който да отчита повече от реално потребената енергия.
Днес служители на ЕРП-то извършиха проверки в бл. 16 на ул. „Софийско шосе“, видя репортер на ШУМ.БГ. С тях бе и директорът на дирекция "Обслужване на клиенти“ в "Енерго-Про" Мария Димитрова. Техниците свързаха към еталон електромера на Илия Стоянов, но тестът показа, че отклонението е само 0,2%. Извън нормата е неточност от над 2 процента.
„Искам да призова нашите клиенти да не правят сравнение януари към декември, а януари към януари, тоест с месеците, когато се прави едно и също по домовете и температурата е горе-долу еднаква. Сметката вече е друг елемент, но там влияе много зле това увеличение на цената, което получихме от 1-юли“, каза Димитрова. Тя призова тези, които имат съмнения в изправността на електромерите си, да подават заявления за проверка в шуменската централа на дружеството.
Акцията „Енерго прозрачност“ продължава и другата седмица. Общо подадените досега жалби в дружеството са 1200.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
абе нали ви казаха, че зелена, червена и пембяна енергия тежи, както и пренос на ниското и високото напрежение - и то тежи, а като го носят на гръб какво искате - да не плаща те ли
varg
Как може да е толкова нагла тая.Срам няма.Трябваше да й теглим един хубав бой,че да не лае.
колега
Електронните електромери се програмират със софтуер от ЕРТ-та.
Това е проблема, но той е скрит за всички.
Трите ЕРП -та са в картелно споразумение, и едновременно са пуснали програмата, която напомпва автоматично всички сметки според потреблението на всеки абонат,
например , ако един абонат има само сметки 100 лв, програмата ще му напомпа 10 лв. и той няма да се усети.
ако обаче има сметки 130, 190, 120, ...програмата ще му напомпа 240 и той ще изпищи, но програмата е направила много напомпвания на някой които са имали разлики 100 лв и 220 лв например, ударила ги е примерно с 460 лв, и затова народа се усети, че има много надути сметки,
а истинският проблем е софтуерен.
Нали ме разбрахте - дистанционно се променят нагоре числата на киловатите, което умножено по цените на тока дава висока сметка, и напрактика електромера е изправен/и министъра го видя/, но числата в електромера са променени с програма.
Това което плащат хората, е много повече от това което ползват, а някой са само с 1 крушка.
GALA
ау че са нагли пак трагнали да ни лаят тока е асен госпожо не сме малоумни вие в момента мисла че трабва да се скриете и да не дразните хората
* Коментар транслитериран от системата
1 7........
ари стига ве граждани нали живеете в градаа хах :д
* Коментар транслитериран от системата
4 1Асен
Здравейте.Относно дали електромерите отчитат правилно не знам но ще ви кажа какви уреди имам и колко ток.
Бойлер и крушки и те са енергоспестяващи ,от време на време си пускам духалката за 30 минутки на вечер ползвам компютър само вечер и сметката за ток ноември месец е 67 лв/за декември 98 лв /за януари 78 лв а януари месец ме нямаше 10 дена. сега ще видя и февруари колко ще платя.
до колега
Ние те разбрахме,но какво можем да направим? Ето,аз съм от потърпевшите-сметката ми е двойна спрямо предходния месец,но днес ме провериха и ми казаха,че всичко е ок! На практика не можем да докажем софтуерните им мошенгии,затова май изходът е един-в неделя там на площада и ако трябва всеки ден ще стачкуваме докато нещо не се промени-или падат сметките,или вдигат заплатите,защото не може да има такова недоразумение-доходите ни да са по-ниски от сметката ни за ток.Стига са отвличали вниманието на хората с това кой щял да бъде на власт,нека да разрешат истинския проблем на хората-липсата на пари за плащане на сметките,защото идват следващите сметки,а аз не вярвам да са по-ниски.
Асен
Крайно време е да се надигнем и заради водата ,че толкова е мръсна и негодна за пиене. А е толкова скъпа.
ki
за единия месец 260 за новия 170 разлика има ама само аз не разбрах каква
* Коментар транслитериран от системата
0 4