От „Енерго-Про“ провериха безплатно 650 електромера в кампанията си „Енерго прозрачност“. Не е открит нито един уред, който да отчита повече от реално потребената енергия.
Днес служители на ЕРП-то извършиха проверки в бл. 16 на ул. „Софийско шосе“, видя репортер на ШУМ.БГ. С тях бе и директорът на дирекция "Обслужване на клиенти“ в "Енерго-Про" Мария Димитрова. Техниците свързаха към еталон електромера на Илия Стоянов, но тестът показа, че отклонението е само 0,2%. Извън нормата е неточност от над 2 процента.
„Искам да призова нашите клиенти да не правят сравнение януари към декември, а януари към януари, тоест с месеците, когато се прави едно и също по домовете и температурата е горе-долу еднаква. Сметката вече е друг елемент, но там влияе много зле това увеличение на цената, което получихме от 1-юли“, каза Димитрова. Тя призова тези, които имат съмнения в изправността на електромерите си, да подават заявления за проверка в шуменската централа на дружеството.
Акцията „Енерго прозрачност“ продължава и другата седмица. Общо подадените досега жалби в дружеството са 1200.
ШУМ.БГ
Коментари
АБВ
Сега ще ти кажа каква е разликата - може би ВСИЧКИ са потърпевши от това безочие на Енерго Про - Последните ми 3 фактури - включително и тая до 24.01.2013. е със СЛУЖЕБНИ КИЛОВАТИ - което означава че са си надписвали наизуст и въобще не се идвали до моя електромер.ТОВА Е за съжаление истината.Призовавам всички да си разгледате фактурите - не ония преноси разни а киловатите-имате ли написани показания"старо-ново"???
до селяни
Ам, що не минете на газ да ви видя тогава?
Потърпевш
Уважаеми съграждани!
Питам се нещо и не мога да си го обясня. Как може да подаваме жалби против недействителните и много завишени сметки на Енергото и накрая те сами себе си да проверяват. Е това е недопустимо. Просто продължават да ни се подиграват и да ни взимат за малоумници. Трябва да ги коригират тези нереални сметки разбира се надолу и само това би било приемливо за нас потърпевшите, които ги носим на гръб толкова години и им плащаме заплатите. Затова неделя всички да бъдем пред енергото и да им покажем, че не се отказваме от първото си и най-силно искане да си оправят грешките за да не ги оправим ние. До неделя.
стефан
зощо никой не споменава за коефициент на електромера който може да се променя Може би съществуват и други възможности за манипулации които ние не знаем Аз вярвам че мошениците ще бъдат изгонени Нека да подкрепим протестиращите граждани на Шумен
АБВ
Пак ви казвам.....Разгледайте си фактурите!!! Има ли "старо-ново" - И СИ ГИ НОСЕТЕ НА ПРОТЕСТА В НЕДЕЛЯ!
отчетник до "АБВ"
Пълни глупости.Много некомпетентно изказване.Първо отиди и попитай в енергото защо е така.Или не си осигурил достъп до електромера или самия електромер е изгорял.Тогава програмата слага служебни киловати.Не обвинявай, че не са идвали до твоя електромер, защото не знаеш през какви перипетии преминават отчетниците за да стигнат до ВСИЧКИ електромери.
жупел 64
Защо ще ни проверяват елекромерите в лабораторията на енерго-про - при тях винаги ще бъде ок,те нямат друг интерес и винаги ще са правите.Проверките да се извършват в независима държавна лаборатория, в която служителите да не са зависими от монополистите.Същото се отнася и за водомерите.
майка
Вчера бях свидетел на проверка на електромер в нашия вход, заключението е:всичко е наред. Реших да проверя като се записвах резултати на всеки час. И разбрах, че през нощта нощният брояч не се включва,а всичко отива на дневния. Така работят хората от Енергото.
и още нещо
Това е, което не спазват в Енерго:Kой трябва да настрои ел. часовниците при смяната на времето?
Часовниковите превключватели не се пренастройват ръчно. През зимния период нощната тарифа е от 22:00 до 06:00 часа. През лятото е от 23:00 до 07:00 часа, поради лятното часово време. Началните и крайните часове на нощната тарифа са определени с решение на Държавната комисия по енергийно и водно регулиране: Решение № Ц 021 от 26.06.2008 г., считано от 01.06.2008 г. Ако забележите, че часовникът Ви е блокирал и електромерът Ви не отчита нощна тарифа, можете да сигнализирате в най-близкия Център за клиенти.