Изпълнителният директор на Карлсберг за Югоизточна Европа Габор Бекефи застава начело на Карлсберг България на мястото на Александър Грънчаров. Така, докато продължава да ръководи региона, той ще работи активно и за подобряване бизнес резултатите на българското дружество, съобщиха за ШУМ.БГ от компанията.
Оттам уточниха, че Грънчаров е напуснал компанията. Относно бъдещето на пивоварната в Шумен г-н Бекефи ще даде информация идната седмица.
От 2010 година като изпълнителен директор за Югоизточна Европа Габор Бекефи отговаря за 7 държави с общ нетен приход от 285 млн. евро, екип от 1 700 служители, 5 пивоварни завода и 9 водещи марки бира. От октомври 2010 година до декември 2011 година той управлява и Карлсберг Събрия.
Преди да заеме поста Бекефи работи 11 години за The Coca Cola Company, като заема ключови позиции в региона, включително Президент за Югоизточна Европа. Има магистърска степен по икономика от The Budapest University of Economic Sciences и мастигърска степен по бизнес администрация от Goizueta Business School at Emory University, Atlanta, Georgia.
Новият изпълнителен директор е убеден, че заедно с екипа на Карлсберг България ще създаде подходящата бизнес програма и ще успее да отговори на променящите се търсения на клиентите.
В Карлсберг България идва и нов търговски директор – Деян Беко, досегашен търговски директор на Карлсберг Сърбия Груп. Той е отговарял за търговските операции в три държави - Сърбия, Босна и Херцеговина и Черна гора През последните три години Беко управлява успешно екип от над 200 професионалисти, като постига увеличение на пазарния дял във всички пазарни канали. Завършил е Senior Executive Program на London Business School и различни обучения по лидерство и стратегическо управление в Harvard Business School, уточняват от компанията.
ШУМ.БГ
Коментари
malv
Извинявайте, Кире, ама по тая логика ще е реклама да напише медия кой е новият шеф на ДКЕВР или президент, ако това не върви с обещания за 100 години ниски сметки и благоденствие? Естествено, че хората имат допълнителни въпроси и сигурно по-важни, ама това не значи автоматично, че горното не е новина, а реклама. Иначе повярвайте нямаше да го публикуват национални ежедневници
Кире
malv, Карлсберг е частна фирма не е държавен орган или институция, така че има разлика.
malv
Разбира се, че има разлика. Може би примерите не бяха съвсем релевантни. Но така или иначе и тук, и в световен мащаб нов шеф дори на частна организация, която има определено влияние върху обществото - икономическо, социално, дори като държател на емблематична марка като Шуменско в случая, който се очаква, че ще определя политиката й и т.н., обикновено е интересно за хората. Има много релевантни примери, но да не ви отегчавам. Така или иначе е изконно право на всяка медия да прецени дали нещо е новина или не, спрямо аудиторията си. Тази новина или реклама като гледам има добър брой прочити, което отговаря донякъде на конкретния казус.
Честита Баба марта на всички иначе:)
edin ot carlsberg
дано да сменят и шефовете на логистика че там е наиголямата мафя н. николов и с. пенчева
* Коментар транслитериран от системата
4 4Сидеров
Да се национализира. Немедлено. Казах.
dddd
Обществото в Шумен отдавна се пита дали в Шумен са почнали производство отново,за да знаят дали вече могат да пият хубавото малцово пиво.Крайно време е да се отговори.