Водач на пътнически автобус е с тежки фрактури на краката, след като бе блъснат от товарен автомобил на път II-19- Симитли-Предел-Банско, предаде кореспондентът на БГНЕС в региона.
Както информирахме, пътният инцидент стана към 7.15 часа тази сутрин в центъра на село Градево, община Симитли.
Автобусът "Сетра" на "Пътнически превози" ЕАД-Благоевград пътува по линията Благоевград-Долно Осеново, в него имало 10-на пътници.
След като потеглил от спирката в центъра на Градево, минава по моста над едноименната река. Влизайки в десния завой след моста, автобуса е ударен от задната част на товарен автомобил Мерцедес с колесар с гръцка регистрация, и идващ насреща му. Водачът на автобуса-Л.З. се опитал да избегне удара, отлонявайки се рязко надясно.
Въпреки това последвал удара в задния колесар на товарния автомобил с "щипка" за товарене на дърва. Автобуса е изхвърлен в оградата на къща, предното му дясно колело виси във въздуха.
Три линейки и противопожарен автомобил са изпратени на местопроизшествието. Линейката от ФЦСМП-Симитли транспортира до Спешно-приремно отделение на МБАЛ-Благоевград четирима пътници от предните седалки на автобуса. За щастие те са с леки охлузни рани.
Удара ала "камшик" от колесара на мерцедеса е в предната лява част на автобуса, откъм водача. Той е бил затиснат на седалката си. След като е изваден през предната дясна врата за пътниците, с линейка на ЦСМП-Благоевград е транспортиран до МБАЛ-Благоевград.
32-35-годишния водач Л.З. е с тежки фрактури на бедрата и победриците на двата крака, в съзнание е/на носилка на снимката/ и е контактен. В момента му се правят изследвания за степента на травмите в отделението по образна диагностика.
Водача на мерцедеса с гръцка регистрация е невредим, но в шок от случилото се. Той или е изпреварвал, или в завоя му е поднесла задната част на автомобила. Задния двуосов колесар бе засукан на дясно, почти е влязъл в двора на къща.
Към 8.15 часа пристигна следствена група от Второ РУП-Благоевград за изясняване причините за произшествието. От двете страни на катастрофата имаше опашка от леки и товарни автомобили с дължина от близо километър. Те бяха пропускани на етапи, първо леките, а след това и товарните./БГНЕС
Коментари
Добави коментар