210 души са потърсили помощ за решаване на проблем от омбудсмана на Шумен Иван Капралов за първите 6 месеца на годината, стана ясно на отчетна пресконференция, която общественият посредник даде днес.
Решени чрез взаимодействие с администрацията са 55 случая, като нито един въпрос не е останал без отговор. „Основният извод за състоянието на диалога между публичните власти и гражданите през призмата на дейността на Обществения посредник в Община Шумен е свързан с необходимостта от разширяване на въпросите и формите на дебат между двете страни“, каза Капралов.
Той отчете рязко увеличаване на оплакванията от граждани срещу „Енерго Про“, „ВиК“, „Топлофикация – Шумен” и мобилните оператори, въпреки че тези случаи са извън правомощията му. „Убеден съм в тезата, че е необходима засилена регулация от страна на публичните власти в отношенията между подобни организации и потребителите”, заяви омбудсманът.
ШУМ.БГ
Коментари
Карък
И аз ходих при него за да ми помогне, ама човека каза не е в моята компетенция, но ще се опитам да направя нещо и така и нищо не направи.А точно в неговата компетенция са тези неща, ама него го вълнуват и се бори за неща които лично го засягат.Това е една излишна длъжност на нашата администрация и заплата от нашият джоб.Достатъчен ни е кмета.
файда
Файда няма от теб момчи. Не заблуждавай че нещо вършиш.