INTERVITIS, BRAU BEVIALE в Германия и VINITECH във Франция. В тези три големи изложения участва през месец ноември шуменската фирма - лидер в производството на капачки - ХЕРТИ АД. И трите форума преминаха изключително успешно за компанията, като най-голям интерес предизвика нейната капачка ДОРАДО, предназначена за минерална вода в стъклени бутилки, съобщиха от компанията.

След като тази година Европейската комисия (ЕК) прие всеобща европейска стратегия за пластмасите, вече започнаха и процесите по намаляване използването на пластмасови бутилки за еднократна употреба и преминаване към стъклени опаковки – най-вече при минералните води. В резултат на новата еко програма и благодарение на качественото си  изпълнение, най-голям интерес сред артикулите на ХЕРТИ предизвика ДОРАДО - алуминиева капачка с предпазен пластмасов пръстен, подходяща за стъклените бутилки.

Шуменската фирма за пореден път затвърди името си като надежден партньор при разработването и доставката на иновативни и висококачествени продукти. И на трите изложения тя представи цялото си портфолио от над 40 размера капачки, предназначени за различни сфери на индустрията.

Първото от тях - Intervitis Interfructa - се проведе от 4 до 6 ноември в Щутгарт. То представя технологиите за вино, сокове и специализирани култури и покрива цялата верига на производство - от култивирането до маркетинга.

От 13-ти до 15-ти ноември в Нюрнберг пък се проведе изложението BrauBeviale, на което ХЕРТИ успя да срещне малки и средни предприятия, както и глобални играчи от Европа. С история от 1978 г., форумът покрива производството и търговията с напитки, както и технологията на производство.

В края на ноември шуменската фирма подреди свой щанд и на третия форум за месеца - Vinitech, Франция, който е със статут на водещо международно изложение за лозарство, винарство, плодово и зеленчукопроизводство.

www.herti.bg

 

Платена публикация