Новият "КитКат" (KitKat) с вкус на зелен чай, който вече присъства в търговската мрежа на Япония, ще бъде в европейските магазини от края на февруари, съобщи производителят "Нестле" (Nestle), цитиран от електронното издание на в."Фигаро". Името на новия "КитКат" е "Зелен чай матча".

"КитКат" е марка бисквити, покрити с шоколад, която е създадена в Англия през 1935 година и в момента се разпространява в целия свят от "Нестле".

"Очаровани сме да доведем един от най-емблематичните японски видове "КитКат" в Европа тази година", каза Александер фон Майо, ръководител на сладкарското подразделение на "Нестле" в света.

Този нов продукт идва от Япония, където е пуснат на пазара през 2004 година и е много популярен. Матча е традиционна напитка на основата на зелен чай на прах, която от векове се цени високо в Япония и често се използва в чаени церемонии. "КитКат" зелен чай матча ще бъде съчетан с гладък бял шоколад и ще се произвежда в германския град Хамбург от какаови зърна и зелен чай матча, внесени от Япония и Китай.

Появата на пазара на този нов продукт на "Нестле" следва пристигането в Европа на "КитКат руби" - KitKat Ruby (направен от шоколад с розов цвят - бел.ред.) през 2018 година. Групата "Нестле" обяснява въвеждането на новата гама с желанието си "да отговори на нарастващите изисквания на потребителите, които обичат да експериментират с новите тенденции". /БТА

Дневник