Ако клиент на "Енерго Про" има затруднение да погаси задължението си за консумирана електроенергия, той може да поиска разсрочване, съобщиха от пресслужбата на компанията.

За целта абонатът трябва да се свърже с компанията на телефон 0700 800 61 или да посети някой от клиентските центрове. "Всяко поискано разсрочване на сметка ще бъде разглеждано отделно и дружеството ще предложи индивидуална схема за изплащане на дължимите суми в зависимост от конкретния случай", обясниха от "Енерго Про".

От дружеството напомниха, че заради въведеното от Народното събрание извънредно положение срокът за плащане на битовите сметки вече бе удължен с 10 дни. Също така от 13-ти март до сега "Енерго Про" не е прекъсвало електрозахранването на битови клиенти за неплатени сметки. Няма да го прави и през предстоящите празнични дни. 

От 17 до 20 април клиентските центрове няма да работят, но хората могат да ползват различните безкасови начини за плащане на сметки за консумирана електроенергия - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по Интернет чрез електронно банкиране или през системата за електронно плащане еРау.bg, добавиха от компанията.

ШУМ.БГ