На пазара вече има различни букмейкърски компании, които се борят за всеки един клиент. За играчите това е повече от добре, защото голямата конкуренция между операторите води до повече оферти и промоции за тях самите. В този текст ще обсъдим какви са някои от методите, чрез които букмейкърите се опитват да привличат нови и нови клиенти.

Бонуси

Бонусите са един от основните методи на бетинг компаниите за привличане на нови клиенти. Тези специални оферти се подновяват и актуализират непрекъснато, а играчите разполагат с лукса да избират най-доброто за себе си. Ако искате да изпробвате нещо подобно, тук е моментът да ви кажем, че Efirbet има бонуси за Bet365. Разгледайте ги и кой знае - може би ще си харесате нещо.

Международната компания bet365 е пример за букмейкър, който предлага отлични предложения на своите клиенти. Един от тях е т.нар. стартов бонус за спортни залози и казино. При тях новите клиенти получават определена сума към своя първоначален депозит, с която могат да играят повече.

Специално предложение, например, има и за футболните фенове. Те трябва да познаят определен брой мачове от посочени от букмейкъра първенства и турнири. При успех, играчите ще получат допълнителен процент към своята печалба. Подобна бонус оферта има и при тениса, където също бихте могли да проверите доколко знанията ви могат да бъдат печеливши.

Рекламни кампании

Всеки един бизнес трябва да се рекламира, а букмейкърите и онлайн казината не са изключение. Сигурно сте забелязали, че тези компании инвестират внушителни средства, за да се рекламират. Това се случва не само в медиите, включително и в най-големите телевизии и сайтове, а и на физически билборди в различните градове. С течение на времето операторите се ориентираха и в принципа на “инфлуенсването”, т.е. - в ангажирането на популярни личности, които да рекламират брандовете им. Така много актьори, певци и спортисти вече могат да бъдат забелязани да го правят.

Подобряване на услугата

Стигаме и до нещо, без което няма как да привлечеш и задържиш клиенти, а именно - качеството на услугата, която предлагаш. Както вече споменахме, конкуренцията в този бизнес става все по-жестока. Поради това не е изненада, че бетинг операторите полагат страхотни усилия, за да подобряват непрекъснато услугата си. Това включва не само добавянето на нови бонус оферти, но и разширяване на каталога от спортове и срещи, подобряване на коефициентите, по-добро потребителско изживяване откъм интерфейс, добавяне на преки видео предавания и т.н. Ако днес отворите сайта на букмейкър, който за последно сте посещавали преди пет години, със сигурност ще забележите множество разлики.

Заключение

Сравнено с преди, днес е още по-приятно да си сред хората, които играят хазартни игри онлайн. Различните букмейкъри не спират да усъвършенстват своите услуги, предлагайки повече и повече възможности на клиентите си. От вас се изисква единствено да решите на кой оператор да заложите. Направете информиран избор, търсейки информация в специализираните онлайн сайтове за залози и хазарт. Те имат обстойни ревюта на повечето оператори, които ще ви помогнат в това начинание.