ет месеца преди Супербоул рекламите за двубоя за титлата в американския футбол са почти разпродадени. Най-важният мач в Националната футболна лига (НФЛ) ще се проведе на 14 февруари 2022 г. в Ингълууд, Калифорния, а правата за излъчване държи NBC.

30-секунден рекламен клип за Супербоул LVI (56) се продава за рекордната сума от 6.5 млн. долара.

"NBC Universal почти разпродаде слотовете за Супербоул. Налични са още няколко позиции, които ще задържим по-дълго време", каза в изявление изпълнителният вицепрезидент Дан Ловингър.

Сумата представлява увеличение от 18% спрямо Супербоул LV, който се проведе през този февруари. Тогава 30-секунден рекламен клип струваше 5.5 милиона долара, като за пръв път нямаше увеличение спрямо предходната година.

Освен това Супербоул отбеляза и най-ниската си телевизионна аудитория от 2006 г. насам.

NBC ще предава освен мача за титлата в НФЛ и зимните олимпийски игри в Пекин. По думите на Ловингър кампанията за продажба на рекламни спотове за игрите "също е на финалната права".

Новият сезон в НФЛ започна тази нощ с мач между шампиона "Тампа Бей бъканиърс" и "Далас каубойс". "Пиратите" победиха с 31:29, като ветеранът Том Брейди се отчете с четири тъчдаун паса. Победата дойде след изстрел за три точки на Райън Съкъп две секунди преди края.

През този сезон "Макс спорт" ще излъчва мачовете от шампионата по американски футбол.

Дневник