Компанията за търговия на криптовалути Crypto.com стана спонсор на ФИФА. Договорът е за световното първенство в Катар тази година.

От международната федерация обявиха, че компанията ще получи значителни възможности за реклама на и извън стадионите.

"Crypto.com вече показа отдадеността си в подкрепата на елитни отбори и първенства, на големи събития и известни спортни съоръжения по света, а няма по-голяма платформа или такава с по-значително културно влияние от глобалната футболна платформа на ФИФА", каза главният търговски директор на организацията.

Това е поредната стъпка от бързото навлизане на сайта за търговия на криптовалути в елитния спорт, пише "Блумбърг". Компанията, чиято централа е в Сингапур, е свързана с Формула 1, Серия А, ПСЖ, баскетболния "Филаделфия севънтисиксърс", хокейния "Монреал канейдиънс" и др.

През ноември 2021 г. беше съобщено, че Crypto.com получава името на известната зала в "Стейпълс център" в Лос Анджелис. Договорът е за 20 години и на стойност 700 млн. долара.

Дневник